کاشت و ترمیم ناخن + پارافین تراپی و اسپا به همراه آموزش تخصصی
4.5
کاشت اولیه (پلی ژل، پودر)

بدون ژلیش
40 %
۵۷۰,۰۰۰ترمیم ناخن بلند

بدون ژلیش
45 %
۴۱۲,۵۰۰۸۳۷ خرید انجام شده
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده در مدت زمان مقرر و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.
تمدید کوپن منقضی شده فقط درصورت عدم تغییر قیمت خدمات مورد نظر امکان پذیر میباشد.
جزئیات تخفیف
- ارائه خدمات حرفه ای روسی ناخن با استفاده از بهترین متریال
- انجام مانيکور خشک قبل از خدمات ناخن
- از بين بردن گوشتهای اضافه دور ناخن
- جديدترين مدلهای طراحی از سالنهای اروپا
- مواد ضد قارچ جهت مراقبت و رشد ناخنهای طبیعی
- جلوگیری از شکستن ناخنها با ایجاد ضخامت مناسب روی ناخن
- برای ناخن شکسته و طراحی ناخن کوپن جدا تهیه شود.
آموزش ناخن و اسپا
دوره آموزش ناخن چند جلسه است و به چه صورت برگزار میشود؟
دوره ناخن شامل ۱۰ جلسه و به صورت خصوصی و نیمهخصوصی با ظرفیت ۱ تا ۳ نفر برگزار میشود.
در این دوره چه مهارتهایی آموزش داده میشود؟
آموزش انواع کاشت و ترمیم، ژل، پودر، حجیمسازی با رابر بیس و لمینت ارائه میشود. همچنین، شناخت مواد و ابزار و انواع مانیکور نیز آموزش داده میشود.
دوره آموزش اسپا چند جلسه است و ظرفیت آن چقدر است؟
دوره اسپا شامل ۲ تا ۳ جلسه است و به صورت خصوصی یا نیمهخصوصی با ظرفیت ۱ تا ۳ نفر برگزار میشود.
در دوره اسپا چه مهارتهایی آموزش داده میشود؟
شناخت مواد و ابزار، انواع کوکتلها و روشهای مختلف اسپا آموزش داده میشود.
ثبتنام هر دوره به چه صورت انجام میشود؟
ثبتنام هر دوره به صورت ماهانه انجام میشود.
امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز با تخفیف بیشتر در سایت شیراز تخفیف
شرایط استفاده
- بدون محدودیت در تعداد خرید
- قابل استفاده برای بانوان
- هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر میباشد.
- روزهای ارائه سرویس: شنبه تا پنج شنبه
- ساعات ارائه سرویس: 09:00 الی 19:00
- در صورت رزرو وقت و عدم مراجعه، کوپن تخفیف ابطال میگردد.
- ارائه کد تخفیف الزامی میباشد.
مهلت استفاده : از لحظه خرید الی دوشنبه ۰۸ تیر
ستارخان، روبروی قنادی میترا
کاربر در 4 روز پیش
مریم جان ممنونم بابت ظرافت کارت خیلی عالی بود
کاربر در 4 روز پیش
بعد از کلی وقت بالاخره ناخن کار خودمو پیدا کردم ممنونم از مریم عزیزم واقعا حرفه ای هستی اینقدر که با ظرافت کار انجام میدی
کاربر در 6 روز پیش
من یه طراحی میخواستم انجام بدم ولی اینقدر بی نظیر طراحی کردی دخترم که ده تا ناخنم رو انجام دادم ممنونم از هنر زیبات کاش میشد عکسش رو بزارم شما هم ببینید 😍❣️
کاربر در 6 روز پیش
ممنونم مریم جان بابت کار تمیز و اخلاق خوبت پیشنهاد میکنم حتما
کاربر در 2 هفته پیش
خیلی خیلی راضی بودم همون چیزی که دوستم داشتم واسه ناخنم انجام دادن بسیار تمیز و حرفه ای
کاربر در 2 هفته پیش
مرسی مریم قشنگم بینظیری
فاطمه در 2 هفته پیش
انقدر کارشون تمیز و قشنگ بود مخصوصا طرح من که سخت و ناخونامم کوتاه بود ولی خیلی تمیز برام انجامش دادم 😩😭💓🌸 ممنون از خدمات خوبتون 😘
آزیتا در 3 هفته پیش
باور کنید من ده تا ناخن کار تا الان عوض کردم تا مریمو پیدا کردم.کارش بینهایت عالیه😍بیسته بیست.خیلی ظریف و تمیز.مرسی مریم قشنگم که ناخنامو خوشگل کردی.کاش میشد عکس ناخنمو بذارم همه لذت ببرید😍😍❤️
مرجان در 3 هفته پیش
مریم جان ممنون از کارعالی سلیقه ی فوق العاده واخلاق خیلی خوبت ❤️
روژان در 3 هفته پیش
خیلی عااالی و خوش برخورددد بودن کارشونم تمیزو بادقت عااالییی❤️😍❤️😍
کاربر در 4 هفته پیش
مرسی مریم خوشکلم هنرمند
کاربر در 1 ماه پیش
کاربر در 1 ماه پیش
مریم جون عالی هستید💜💜💜
کاربر در 1 ماه پیش
سلام من برای ژلیش پا اومدم پیش شما ممنون از صبر و حوصله شما مریم عزیزم کارتون عالی و تمیزه طراحی هاتون هم ظریف و خوشگله در کل پیشنهاد میکنم ❣️
کاربر در 1 ماه پیش
سلام من برای ژلیش ناخن با مریم جون وقت داشتم واقعا کارشون تمییز و بی نظیره حتما پیشنهاد میکنم از خدماتشون استفاده کنید
مريم در 3 ماه پیش
واقعا خوب بودن و با اينكه من تخفيف يك روزه داشتم با من كنار اومدن و با همون قيمت تخفيف به من بعد از ده روز نوبت دادن ممنون از الناز و مريم جون و خانم شيخ زاده😘❤️
کاربر در 4 ماه پیش
واقعا کارشون عالیه پیشنهاد میکنم حتما برای انجام خدمات تمامی لاین هاشون بهشون سر بزنید تیم فوق العاده حرفه ای و عالی هستن
کاربر در 4 ماه پیش
💜💜عالی
کاربر در 4 ماه پیش
فاطمه در 5 ماه پیش
ممنون عزیزم النازجون بینظیر هستن مهربون وخوش اخلاق💖💖💖💖💖
کاربر در 6 ماه پیش
ممنون از مربم عزیزم واقعا هنرمندی دختر مهربون😶😶😘😘
کاربر در 6 ماه پیش
کاربر در 6 ماه پیش
کاربر در 6 ماه پیش
ممنونم از خدمات خوبتون پیشنهاد میکنم حتما برای انجام کار های زیباتون بهشون سر بزنید مرسی از صبوریتون و اخلاق خوبتون
کاربر در 7 ماه پیش
ممنونم از خدمات خوبتون واقعا حرفه ای هستید هم تو کارتون هم اخلاقتون ممنونم واقعا پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید
مریم در 8 ماه پیش
بسیار عالی بود هم خدمات ناخن هم برخورد ناخنکار مریم جون عزیز..فوق العاده بود 🩷
کاربر در 8 ماه پیش
مریم جون ترمیم و ژلیش برام انجام دادن کارشون و اخلاقشون عااااااالی
مريم در 8 ماه پیش
الناز واقعا كارشون عالى بود و هم صبور واقعا عاشقت شدم
کاربر در 9 ماه پیش
ممنونم از مریم جون،کارشون فوق العاده هست،بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق هستن،👌🥰💗😘😘
سحر در 9 ماه پیش
خیلی از کارشون راضی هستم عاشق گلای بابونم شدم😍😍😍😍 واقعا پیشنهاد میکنم حتما برین پیششون اصلا پشیمون نمیشین☺️
کاشت اولیه (پلی ژل، پودر)

بدون ژلیش
40 %
۵۷۰,۰۰۰ترمیم ناخن بلند

بدون ژلیش
45 %
۴۱۲,۵۰۰۸۳۷ خرید انجام شده
شرایط استفاده
- بدون محدودیت در تعداد خرید
- قابل استفاده برای بانوان
- هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر میباشد.
- روزهای ارائه سرویس: شنبه تا پنج شنبه
- ساعات ارائه سرویس: 09:00 الی 19:00
- در صورت رزرو وقت و عدم مراجعه، کوپن تخفیف ابطال میگردد.
- ارائه کد تخفیف الزامی میباشد.
مهلت استفاده : از لحظه خرید الی دوشنبه ۰۸ تیر














































روژان در 9 ماه پیش
کار الناز جون خیلی خوب بود ، کاملا راضی بودم