خدمات زیبایی ناخن
4.4
کاشت و ژلیش
سالن زیبایی گیتا رئیسی

23 %
۶۵۴,۵۰۰ترمیم و ژلیش
سالن زیبایی گیتا رئیسی

20 %
۴۰۰,۰۰۰۶٬۷۸۳ خرید انجام شده
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده در مدت زمان مقرر و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.
تمدید کوپن منقضی شده فقط درصورت عدم تغییر قیمت خدمات مورد نظر امکان پذیر میباشد.
جزئیات تخفیف
- انجام مانيکور خشک قبل از خدمات ناخن
- از بين بردن گوشتهای اضافه دور ناخن
- استفاده از روغن تقويتی برای دور ناخن
- جديدترين مدلهای طراحی اروپا
- استفاده از محصولات مرغوب و درجه یک
- مواد ضد قارچ جهت مراقبت و رشد ناخنهای طبیعی
- جلوگیری از شکستن ناخنها با ایجاد ضخامت روی ناخن
توضیحات:
- هزینه ی اصلاح فرم بین 80 تا 150 هزار تومان اضافه می شود.
- به ازای هر ناخن شکسته (با توجه به بلندی ناخن) 30 تا 50 هزار تومان اضافه می شود.
امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز با تخفیف بیشتر در سایت شیراز تخفیف
شرایط استفاده
- بدون محدودیت در تعداد خرید
- هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر میباشد.
- قابل استفاده برای بانوان
- زمان ارائه سرویس: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹
- در صورت رزرو وقت و عدم مراجعه، کوپن تخفیف ابطال میگردد.
- کاربر گرامی لطفا قبل از خرید بررسیهای لازم را انجام دهید.
- ارائه خدمات به کاربران تنها با خرید کوپن میسر است.
- هنگام مراجعه ارائه پیامک کد تخفیف الزامی میباشد.
مهلت استفاده : از لحظه خرید الی چهارشنبه ۰۳ تیر
ملاصدرا، حکیمی غربی، روبروی رستوران منظومه ی رویا، مجتمع ماه، طبقه ی ۴، واحد ۴۳، سالن گیتی رئیسی
کاربر در 2 هفته پیش
فرزانه در 2 هفته پیش
من پیش خاطره جون ژلیش پا و دست انجام دادم کارش خیلی خوب بود خیلی خوش برخورد بودند کارش عالی
مهسا در 2 هفته پیش
عالی مثل همیشه....من همیشه کارمو مریم جون انجام میده و بسیار با حوصله و با اخلاق هست...همه کادر سالن عالی هستن
بیتا در 2 هفته پیش
مرسی گیتای عزیز و خوش برخورد مثل همیشه عالی و درجه یک
بیتا در 2 هفته پیش
مثل همیشه عالی و درجه یک ممنون از گیتای عزیز و پرسنل خوبشون
0917337535 در 2 هفته پیش
تمام کارکنان بسیار با اخلاق هستند و کارشون هم عالیه
مریم در 2 هفته پیش
خوب بود
نجفی در 3 هفته پیش
کاربر در 3 هفته پیش
راضی بودم
الی در 3 هفته پیش
غزال در 1 ماه پیش
مثل همیشه کارشون عالی بود
غزال در 1 ماه پیش
مونیکا در 1 ماه پیش
برخورد عالی ♥️
کاربر در 1 ماه پیش
ترمیم پا و دست با عسل بودم بسیار خوش رو و خوش برخورد بودن و سریع کار انجام میدادن از کارشون هم راضی بودم کلیییی مرسی
ریسمانی در 1 ماه پیش
کارشون عالیه و بسیار با حوصله هستن ،طرح هم خوب میزنن و من به شخصه عاشق حسن اخلاق خانم گیتا رئیسی هستم
ساناز در 1 ماه پیش
ممنون از گیتی جون و پرسنل خوبشون بخاطر هم کار تمیز و دقیق هم رفتار خوب و عالی
ساناز در 1 ماه پیش
عالی
نگار در 1 ماه پیش
- قیمت خدمات
Anima در 1 ماه پیش
از هر نظر عالی بودند
کاربر در 1 ماه پیش
به به .. بگید به به🌹🌹🤩
کاربر در 1 ماه پیش
کاربر در 1 ماه پیش
اافرین دارن
کاربر در 1 ماه پیش
عالی بود عسل جون
لیلا در 1 ماه پیش
سلام مرسی از سالن گیتا جون و عسل خانوم که عالی کار ترمیم تاخنمو انجام دادن من حدود ۱۰ سال مشتریشونم و کاملا راضی هستم
صباحی در 1 ماه پیش
، برای اولین بار به این آرایشگاه مراجعه کردم و راضی بودم، کار خاطره جون حرفه ای، سریع و تمیز بود ، از خانم ریسی و ناخن کارشون سپاسگزارم
09398086866 در 1 ماه پیش
بهترین مواد را استفاده میکنن ..پرسنل عالی مودب با حوصله
صباحی در 1 ماه پیش
سلام من برای اولین بار به این آرایشگاه مراجعه کردم و خاطره جون برام ترمیم ژل، مانیکور و اسپا انجام دادن و کار حرفه ای و همراه با مهربانی و احترام انجام دادن و من از این بابت از سرکار خانم ریسی مدیر آرایشگاه و خاطره جون ممنونم
مریم در 1 ماه پیش
مثل همیشه کارزهرا جون عالی بود و با ظرافت لمینت و ژلیش دستم رو انجام دادن.من که خوشم اومد.ناخنام خیلی خوشگل شدن.ژلیش پا رو خاطره جون انجام دادن.خیلی مودب و خوش برخورد بودن.در کل چندین ساله مشتری آرایشگاهشون هستن.خداقوت
رویا در 1 ماه پیش
مرضیه در 1 ماه پیش
Rona در 1 سال پیش
سلام دوباره تخفیف نمیزارید؟
با سلام خدمات روی سایت همواره با تخفیف میباشد
Rona در 1 سال پیش
سلام، فرق اسپا معلمولی و ویژه رو میشه توضیح بدید
با سلام جهت مشاوره با شماره مجموعه تماس بگیرید
زهرا در 1 سال پیش
سلام چرا این سالن شماره ای رو که زده ، اپراتور مگه اشتباه است ودر سامانه وجود ندارد؟؟؟
با سلام شماره درست هست و چک شده میتونید تماس داشته باشید
کیمیا در 1 سال پیش
هانیه جون کارشون خیلی خوب بود
نگار در 1 سال پیش
کارشون بد نیست ولی هزینه اضافی زیاد میگیرن و به مشتری احترام نمیذارن
الهام در 1 سال پیش
من اصلاح صورت و ابرو انجام دادم و واقعا راضی بودم . ممنونم از گیتی جون و کادر خوب شون
الهام در 1 سال پیش
کار ژلیش با نازی جون انجام دادن واقعا عالی و با حوصله و تمیز انجام دادن . ممنونم
نگار در 1 سال پیش
کارشون بد نیست ولی دو برابر همه جا هزینه اضافی میگیرن
شکیبا در 2 سال پیش
سلام من با زهرا جون کاور و ژلیش انجام دادم و با وجود این که خیلی حساس و سخت گیر هستم ولی خیلی راضی بودم،از مدیریت محترم خانم رییسی هم تشکر میکنم زحمت کشیدن.
کاشت و ژلیش
سالن زیبایی گیتا رئیسی

23 %
۶۵۴,۵۰۰ترمیم و ژلیش
سالن زیبایی گیتا رئیسی

20 %
۴۰۰,۰۰۰۶٬۷۸۳ خرید انجام شده
شرایط استفاده
- بدون محدودیت در تعداد خرید
- هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر میباشد.
- قابل استفاده برای بانوان
- زمان ارائه سرویس: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹
- در صورت رزرو وقت و عدم مراجعه، کوپن تخفیف ابطال میگردد.
- کاربر گرامی لطفا قبل از خرید بررسیهای لازم را انجام دهید.
- ارائه خدمات به کاربران تنها با خرید کوپن میسر است.
- هنگام مراجعه ارائه پیامک کد تخفیف الزامی میباشد.
مهلت استفاده : از لحظه خرید الی چهارشنبه ۰۳ تیر

































نگار در 2 ماه پیش
مریم جون کارشون عالیه.