امکان استفاده از سایر خدمات این مجموعه با تخفیف ویژه از طریق سایت شیراز تخفیف
تجربه دیگران
امتیاز کلی کاربران
4.64(47 نظر)
علی1 روز پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
کارواش خیلی خوبی هست پرسنل خیلی خوب هستند
پرداخت انعام اجباری نیست
مهدی1 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
خیلی خیلی خوش برخورد بودن و ماشین و خیلی تمیز شستن و اصلا هم توقع انعام نداشتن و اجبار نبود ممنون ازتون
نازی1 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
خیلی خوب بود. خلوت و منظم. خوش برخورد و کارشون هم عالی
علیرضا1 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
واقعا عالی بود
سایه1 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
مينا2 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 5
خيلي سريع و با دقت كار انجام دادن اصلا فِس فِس نميكردن،واسه بيعانه هم گفتن اگه دوس داربن كارت بكشين،اجبار نميكردن،جالب تر از همه اينا بعد از اتمام كار، كاغذي كه به سفارش كارواش خودشون چاپ شده ميندازن داخل كفي ماشين بر عكس خيلي جاها كه اصلا توجه نميكنن بايد كاغذ كفي بندازن داخل ماشبن تازه شسته شده!
محمد2 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
سلام امروز رفتم کارواش ، رفتار مناسب پرسنل ، کار سریع با دقت مهم تر اینکه درخواست وجه اضافه و انعام هم نکردن ، 🙂🙂🙂
DanialMohamadi2 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
رفتار محترمانه و خدمات با حوصله و وقت گذاشتن کافی
امیراشکان2 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
بسیار حرفه ای
امیر2 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 5
عالی بود خیلی خوب تمیز شد و برخورد پرسونل عالی بود
هادی2 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
سلام مدیرت مجموعه فوق العاده هستن شستشوی هم عالی بود
علیرضا3 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
محمد3 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
سلام وقت بخیر
مدیریت و پرسنل بسیار عالی و با دقت
ممنون از خدمات خوبتون
حمیراکسراییان3 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
عالی هستند محترم ومنظم
زهرا3 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
کاربر3 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 1
بسیار تمیز و عالی کار کردن
نويد4 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 5
خوب بود هم احترام گذار هم حرفه ای
سینا4 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
بسیار خوب
برزگر4 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
من دوبار استفاده کردم و راضی بودم
هاله4 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
از برخورد و کارشون راضی بودم ممنون
محمد4 هفته پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
کارشون عالی بود احترام گذار و مودب
سپاس
حامد1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
کار بلد و احترام گزار
سایه1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
عالی
کاربر1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
برخورد مدیریت و پرسنل بسیار خوب بود
sa1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
محمد1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
عالی ،پرسنل و مدیریت همگی عالی
سهیلا1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 1
آنیتا1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
راضی بودم
حمید1 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 1
عالی بود و خیلی سریع و تمیز ممنون از این مجموعه
600381 ماه پیش
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
برخورد خوب بود ، کارشون تمیز بود
فقط هدیه واکسن تایر رو نزده بودن
تجربه دیگران
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
کارواش خیلی خوبی هست پرسنل خیلی خوب هستند پرداخت انعام اجباری نیست
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
خیلی خیلی خوش برخورد بودن و ماشین و خیلی تمیز شستن و اصلا هم توقع انعام نداشتن و اجبار نبود ممنون ازتون
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
خیلی خوب بود. خلوت و منظم. خوش برخورد و کارشون هم عالی
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
واقعا عالی بود
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 5
خيلي سريع و با دقت كار انجام دادن اصلا فِس فِس نميكردن،واسه بيعانه هم گفتن اگه دوس داربن كارت بكشين،اجبار نميكردن،جالب تر از همه اينا بعد از اتمام كار، كاغذي كه به سفارش كارواش خودشون چاپ شده ميندازن داخل كفي ماشين بر عكس خيلي جاها كه اصلا توجه نميكنن بايد كاغذ كفي بندازن داخل ماشبن تازه شسته شده!
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
سلام امروز رفتم کارواش ، رفتار مناسب پرسنل ، کار سریع با دقت مهم تر اینکه درخواست وجه اضافه و انعام هم نکردن ، 🙂🙂🙂
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
رفتار محترمانه و خدمات با حوصله و وقت گذاشتن کافی
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
بسیار حرفه ای
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 5
عالی بود خیلی خوب تمیز شد و برخورد پرسونل عالی بود
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
سلام مدیرت مجموعه فوق العاده هستن شستشوی هم عالی بود
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
سلام وقت بخیر مدیریت و پرسنل بسیار عالی و با دقت ممنون از خدمات خوبتون
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
عالی هستند محترم ومنظم
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 1
بسیار تمیز و عالی کار کردن
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 5
خوب بود هم احترام گذار هم حرفه ای
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
بسیار خوب
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
من دوبار استفاده کردم و راضی بودم
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
از برخورد و کارشون راضی بودم ممنون
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
کارشون عالی بود احترام گذار و مودب سپاس
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
کار بلد و احترام گزار
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
عالی
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
برخورد مدیریت و پرسنل بسیار خوب بود
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 3
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
عالی ،پرسنل و مدیریت همگی عالی
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 1
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
راضی بودم
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 1
عالی بود و خیلی سریع و تمیز ممنون از این مجموعه
روشویی و نظافت داخل خودرو تیپ 2
برخورد خوب بود ، کارشون تمیز بود فقط هدیه واکسن تایر رو نزده بودن