11پیشنهاد تخفیف دار
۳۲خرید تا امروز
استفاده از فیلر یکی از محبوبترین روشهای غیرجراحی در حوزهی زیبایی است. فرآیند تزریق فیلر کمتر از یک ساعت زمان میبرد و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است.
تزریق فول در زبان ساده به ترکیب فیلرهای پوستی و مواد ضدچروک به صورت گفته میشود. این روش درمانی برای جوانسازی، بهبود چروکهای پوست، فرمدهی به صورت و لیفت آن انجام میشود. به همین دلیل به آن فول فیس گفته میشود.
ویژگی ها:
امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز با تخفیف ویژه از طریق سایت شیراز تخفیف
کلینیک دکتر بهرمن با ارائه مشاوره تخصصی و استفاده از بهترین برندهای فیلر، به شما کمک میکند تا با توجه به نیازها و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. با تخفیفات ویژه و قیمتهای استثنایی، اکنون فرصت مناسبی برای جوانسازی و زیباتر شدن چهره شما فراهم شده است. تمامی فیلرهای مورد استفاده در کلینیک، دارای لیبل و مجوزهای لازم هستند و توسط پزشک متخصص تزریق میشوند.
تجربه دیگران
فیلر لب (روسی، طبیعی، تاپ مدل)
سلام من فیلر لب و پی آر پی صورت دکتر بنفشه بهرمن انجام دادن خیلی از حالت لبم راضی ام پوستم خیلی روشن تر شده و سفت تر خانم دکتر خیلی حرفه ای و با حوصله و تمیز کارشون رو انجام میدن منشی خانم افشار هم خیلی صبور و خوش اخلاق بودن برخلاف خیلی از منشی های دیگه که دیده بودم ممنونم
فیلر خط خنده
بسيار از خانم دكتر عزيز و كار عاليشون و تيم حرفه ايشون ممنونم♥️🙏🏾و همچنين منشى خوشرو و مهربونشون 🥰😘
فیلر لب (روسی، طبیعی، تاپ مدل)
فیلر لب زدم. بسیاررر راضی هستم. مشاوره برای تزریق فیلر زیر چشم هم گرفتم که گفتن نیاز نیست. کلا هم رفتارشون عالیه هم کارشون. خیلی نایس هست دکتر.
فیلر لب (روسی، طبیعی، تاپ مدل)
انقدر لبام خوشکل شده که اندازه نداره. مجموعه بی نظیری هستن. خانم دکتر بی نظیره. خیلی با دقت و حساسیت کارشو انجام میده. مشاوره اولیه هم بعضی تزریفاتو گفت صورتت نیاز نداره.
فیلر زیر چشم
خیلی دکتر با حوصله کار انجام داد. خیلی خیلی خوش اخلاق بودند و از همه مهتر اصلا دردی نداشتم. و از نتیجه هم خیلی راضی هستم
فیلر زیر چشم
رفتار خانم دکتر و کارشون مورد تاییدم بود و اون چند ستاره رو فقط بخاطر رضایتم از ایشون دادم ، منتها دقیقا ۲ ساعت معطل شدم و همه افرادی که حتی بعد از من میومدن رو خانم منشی راه انداختن و آخر از همه نوبت من رسید بطوری که حس کردم مواد بی حسی اثرش از بین رفته دیگه و متاسفانه حس کردم شاید چون خرید از سایت داشتم براشون اهمیتی نداره وقتم و مراجعین خودشون در اولویتن
برخورد پرسنل