تخفیف ویژه برای کمپین سوشیان پت در شیرازتخفیف ویژه برای کمپین سوشیان پت در شیراز

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده در مدت زمان مقرر و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.
تمدید کوپن منقضی شده فقط درصورت عدم تغییر قیمت خدمات مورد نظر امکان پذیر می‌باشد.

جزئیات تخفیف

 

  • انجام مانيکور خشک قبل از خدمات ناخن
  • از بين بردن گوشت‌های اضافه‌ دور ناخن
  • استفاده از روغن تقويتی برای دور ناخن 
  • جديدترين مدل‌های طراحی از سالن‌های اروپا
  • استفاده از محصولات مرغوب و درجه یک 
  • دارای مواد ضد قارچ جهت مراقبت و رشد ناخن‌های طبیعی
  • مناسب جهت مسافرت و استخر
  • جلوگیری از شکستن ناخن ها با ایجاد ضخامت مناسب روی ناخن
  • هزینه ژلیش شاین 60 هزار تومان
  • هزینه ژلیش آیس 70 هزار تومان
  • هزینه ژلیش چشم گربه ای 70 هزار تومان
  • هزینه ژلیش دیسکو 70 هزار تومان
  • هزینه کروم ساده 90 هزار تومان
  • هزینه سوپر کروم 120 هزار تومان
  • هزینه کروم جواهری 150 هزار تومان
  • هزینه آمبره با دستگاه 120 هزار تومان
  • هزینه ناخن شکسته ۲۵ هزار تومان

 

امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز با تخفیف بیشتر در سایت شیراز تخفیف

شرایط استفاده

  • بدون محدودیت در تعداد خرید
  • قابل استفاده برای بانوان 
  • هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می باشد.
  • روزهای ارائه سرویس : تمام ایام هفته
  • ساعات ارائه سرویس:
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 09:00 الی 19:00
  • جمعه ها از ساعت 12:00 الی 19:00
  • در صورت رزرو وقت و عدم مراجعه، کوپن تخفیف ابطال میگردد. 
  • کاربر گرامی لطفا قبل از خرید بررسی های لازم را انجام دهید.
  • ارائه خدمات به کاربران تنها با خرید کوپن میسر است 
  • هنگام مراجعه ارائه پیامک کد تخفیف الزامی می باشد.

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی شنبه ۰۶ تیر

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
پریا در 9 ماه پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش پا برای ژلیش مجدد

افتضاااااح ، افتضااااح ، ایشون اصلا ناخن کار نیستن کراتین کار هستن ، اگه توی خونه لاک میزدم خیلی بهتر از کار ایشون در میومد!!!

نقاط ضعف :
  • کیفیت خدمات
  • بهداشت محیط
شهرزاد در 9 ماه پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش دست به همراه مانیکور

مرسی از ندا جون واقعا عالی بود مخصوصا مانیکور و حس آرامش آخرش ، ممنون از نداجون🌸🌸🌸⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فرحنوش در 9 ماه پیش
آفر خریداری شده: فرنچ هر ناخن

ممنون از ظرافتی که به خرج دادن ، از عالی هم عالی تر شد 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

فرناز در 9 ماه پیش
آفر خریداری شده: فرنچ هر ناخن

عالی واقعا فرنچی که واسه من انجام دادن بی نظیر بود ، از قلم گرفتن تو دستشون مشخص هست که خیلی حرفه ای هستن

کاربر در 9 ماه پیش
آفر خریداری شده: کاشت ژل + ژلیش

شهرزاد در 11 ماه پیش
آفر خریداری شده: ترمیم پودر + ژلیش

بنفشه در 11 ماه پیش
آفر خریداری شده: ژلیش دست

درود.کار حرفه ای وعالی ، اخلاق خوب و مشتری مداری نداجون .عالی هستن و بقیه دوستام رو به ایشون معرفی کردم .باخیال راحت مشتری ایشون بشید

شهرزاد در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: کاشت ژل + ژلیش

کارشون خوب بود و خیلی خوش برخورد بودن ممنون ازشون

کاربر در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ژلیش دست

من کار ژلیش دست و پا رو داشتم خیلی عالی بود رنگای خوشگل خودشون هم مشاور رنگ میدادن خیلی خیلی خیلی با حوصله مهربون عاااااالی

شرارهكلايي در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: لمینت + ژلیش

لیلا در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

خیلی اخلاقشون عالی بود و کارشونم خیلی ظریف بود ممنون 🌹🩷🩷

سیما در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

واقعا عالی بود مرسی از ندا خانم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

معصومه در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: لمینت + ژلیش

اخلاقشون فوق العاده بود کارشونم عالیییی ممنونم ندا جون

فرحنوش در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

کار با ظرافت و بی نقص، اخلاقشونم خیلی حرفه ای🙏🏻🙏🏻🙏🏻

مونیکا در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش دست به همراه مانیکور

برخورد خوب

ماه در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

عالی ممنون از ندا جان

بهار در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ژلیش دست

گوشت انگشتم را کندن بسیار کثیف و نام مرتب

نقاط ضعف :
  • کیفیت خدمات
  • بهداشت محیط
فرحنوش در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

همه چیز عالی مول همیشه👌🏻👌🏻👌🏻

elham در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

واقعا عالی بود مطمنم اکه یه بار برید پیششون مشتری همیشگی میشید ممنون از ندا خانم👌🏻❤️

نیلوفر در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: لمینت + ژلیش

سطح ناخن قطور شده ،میتونست خیلی ظریف تر و با دقت تر کار انجام بشه

نقاط ضعف :
  • کیفیت خدمات
معصومه در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ژلیش پا

معصومه در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: اسپا vip

ماریا در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

عالی بود ممنون از ندا اسپا و شیراز تخفیف🙏🏻🙏🏻

فرحنوش در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

عالی و بسیار منظم و محیط سالن بسیار تمیز🙏🏻🌹

zahra در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

ممنون از شیراز تخفیف که معرف ندا اسپا بود ، همه چیز عالی بود مخصوصا اخلاقشون🌹🌹

نارسیس در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

ممنون از ندا جان کارشون عالی و تمیز بود ممنون از ندا اسپا

مهرنوش در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

واقعا عالی بود مرسی از خدمات خوبتون

سیما در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

ممنون از خدمات خوبتون🌹🌹🌹

الهه در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

عالی بود ممنون واقعاراضی بودم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

لیلا در 1 سال پیش
آفر خریداری شده: ریموو ژلیش

ممنون از زحمات ندا جان 🌹واقعا راضی هستم

سوالات خود را بپرسید

ستاره در 2 سال پیش

اصلا راضی نبودم از کارشون

آرمیتا در 2 سال پیش

من امروز رفتم ،اصلااااا راضی نبودم ، کار بی کیفیت و ناقص ، ژلیش پا اصلا نه سوهان کشی کرد و نه پوست های اضافی رو گرفت فقط یه لاک کج و کوله زد و تمام. خلاصه کیف پول

بهارنگارش در 2 سال پیش

من همیشه میرم پیششون کارشون فوق العاده هست♥️👌🏻

Bhr در 3 سال پیش

من دیروز برای ترمیم رفتم واقعا عالیی هستن❤️

Bhr در 3 سال پیش

من همیشه میرم پیششون عالی هستن❤️❤️❤️ندا جون بهترینه

۲۷۱۰۲ در 3 سال پیش

من اولین بار بود رفتم پیششون،المیرا جون کار ژلیش ناخنمو‌انجام دادن،واقعا راضی بودم،دو ساعت کامل وقت گذاشتن،واقعا ممنونم ازشون

الی در 3 سال پیش

اصلا راضی نبودم خیلی ناراحتم بابت کار افتضاحی که رو ناخنم انجام دادن خود ندا خانم مشتری داشتن و کارمنو دادن به کارآموز یا همکارشون که بسیار مبتدی و غیر حرفه ای بود اصلا کارشون دوام و ظرافت نداشت شاید اصلا دفعه اولش بود که کار انجام می داد هرچقدر از بدی کار بگم بازم کمه

فرناز در 3 سال پیش

راضی نبودم هزینه اضافه برای لمینت از من گرفتند و گفتند تخفیف روی سایت رو قبول نداریم...

نگار در 5 سال پیش

من اولین بار بود برای ناخن میرفتم پیششون خیلی راضیم. نداجون خیلی باحوصله و مهربونه. تنوع رنگهای ژلیش خیلی قشنگی هم داره. دستشون درد نکنه واقعا. به بقیه دوستان هم توصیه میکنم برن پیششون.

مدیر فروشگاه

مرسی عزیزم

افروز در 3 سال پیش

سلام وقتی زنگ میزنیم نوبت بگیریم باید بگیم که کوپن داریم یا نیازی نیست؟

کارشناس شیراز تخفیف( Sadegh )

با سلام خدمت شما. کوپن تهیه کنید و تماس بگیرید و بگویید که از طرف شیراز تخفیف کوپن تهیه کرده اید و نوبت میخواهید