بدونپیشنهاد تخفیف دار
۴۳۵خرید تا امروز
امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز با تخفیف ویژه از طریق سایت شیراز تخفیف
برای بار دوم رفتم پیش شیدا جون واز کارشون واقعا راضی هستم.
خیلی مهربون و حرفه ای هستن،واقعا راضی بودم🥰کارشون عالیه
به دوستانم شیداجون رو معرفی کردم و با اخلاق و کار خوبشون باعث رضایت دوستم هم شدن
من برای بار دوم رفتم پیش شیدا جون، کارشون واقعا تمیزه
من برای کاشت رفتم پیش شیداجون و هم کارشون تمیز و عالی بود هم اخلاقشون و خیلی راضیم ♥️
تجربه دیگران
لمینت
ترمیم پلی ژل
مثل همیشه کاربلد و حرفه ای😎😘
لمینت
کیفیت خدمات
ترمیم پلی ژل
عالی بود. خیلی دقیق و ظریف و تمیز کار میکنند. خیلی هم خوش اخلاق هستند
کاشت پلی ژل
واقعا خیلی راضی بودم،اولین بار بود که از خدمات ارائه شده از شیراز تخفیف انقدر رضایت داشتم من،همه چی عالی.اخلاق حرفه ای،کار ظریف و تمیز…خیلی خوب بودن خیلی زیاد و من حتما پیشنهاد میکنم.
ژلیش ناخن طبیعی
شیدا جون عالی بودن
لمینت
خیلی راضیم شیدا جون خیلی مهربون و خوش قلب و با حوصله کارشون هم که حرف نداره بی نظیر
فرنچ هر ناخن
لمینت
تنها جایی که انقدر لمینت رو به تمیزی برام انجام دادن، ممنونم از معرفی شیراز تخفیف ، شیدا جان عالی بودن😘
ترمیم پلی ژل
کاور ناخن با ژل
من امروز کاور زدم خیلی راضی بودممم دست شیداجون درد نکنهههه
ژلیش ناخن طبیعی
من برای بار سوم اومدم پیش شیدا جون بی نظیر بود و انتخاب همیشگیم شدن
ژلیش روی کاشت
خیلی خوب و خوش برخورد و حرفه ایی بودن ❤️
ترمیم پلی ژل
یعنی هر چی از ظرافت و تمیزی بگم کم گفتم..اخلاق هم که عالی♥️♥️♥️♥️
فرنچ هر ناخن
لمینت
ممنونم از شیدا جون مثل همیشه صبور و کاربلد، اتخاب همیشگیم هستن😘
ترمیم پلی ژل
خیلی خوش اخلاق و باحوصله کارشون هم تمیز بود تنوع ژلیش عالی پیشنهاد میکنم
ژلیش روی کاشت
کار شیداجون عالیه خیلی ظریف،بادقت و با سلیقه هستن من مشتری دائمشون شدم،از نظر اخلاق هم خیلی باشخصیتن
ژلیش ناخن طبیعی
کارشون فوق العادس😍😍😍
کاشت پلی ژل
کارشون بسیار تمیز و قشنگ بود.حتما پیشنهاد میکنم. با دقت خیلی زیاد و تمیزی فوق العاده بالا
ترمیم پلی ژل
کارشون خوب و تمییز بود
ژلیش روی کاشت
کاشت پلی ژل
شیدا جون کارش عالیه اینبار واسه مامانم نوبت گرفتم کارشون فوق العاده س.مهربون و حرفه ای
ژلیش ناخن طبیعی
بسیار با دقت و تمیز کار میکنن عالی
فرنچ هر ناخن
ترمیم پلی ژل
هم برای خودم هم خواهرم بازم از شیدا جون نوبت گرفتم خیلی مهربون و با اخلاق هستن کارشون هم فوق العاده ،😘🥰🩷
لمینت
بهترین انتخاب من شیدا جون بوده ، همیشه راضی هستم ازشون هم برخورد خوبشون هم کار ظریف و تمیزشون😍😍
ژلیش ناخن طبیعی
من هربار میرم پیش شیدا جون با احترام و تمیز و حوصله کارمو انجام میدن و به بهداشت خیلی خیلی اهمیت میدن، شیدا جون رو بهتون پیشنهاد میکنم❤️❤️👌👌
ترمیم پلی ژل
کارشون خیلی عالی و با حوصله😍
لمینت
کارشون عالی بود واقعا، کاملا با دقت با حوصله کار کردن شیدا جون😍🌹