ادکلن اسپرت Johnwin Alyssa

jit پوشاک راحتی موید

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ادکلن اسپرت Johnwin Alyssa

برند: Johnwin

نوع عطر: Eau De Parfum

حجم: 100 میلی لیتر

نوع رایحه:  شیرین و ملایم

 

ساختار بویایی: گل، میوه ایی

  • نت اولیه: لیمو ترش، ترنج، پرتقال
  • نت میانی: نمونه های میوه ای
  • نت پایانی: وانیل، کهربا، مشک

مناسب برای چهار فصل

کشور سازنده: امارات

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

عطر الیسا پیور عطری با رایحه شیرین و اسپرت مناسب برای بانوان و آقایان می باشد.در رایحه اولیه عطر پرتغال، لیمو و نارنج تشکیل شده است اما توجه داشته باشید که تا رایحه میانی که از میوه تشکیل شده است همین رایحه پایدار می باشد و در نهایت از رایحه ابتدایی با کمترین تغییر به رایحه پایانی این عطر می رسیم که از عنبر، مشک سفید و وانیل ماداگاسکار تشکیل شده است. عطر الیسا پیور یک ترکیب خوشمزه و مدرن مرکبات مدیترانه می باشد که وعده یک روز روشن و جدید، شرقی، شیرین، میوه ای، درخشان، زیبا، ظریف و قوی، مدرن و در عین حال تازه و گرم می دهد. در رایحه اولیه این عطر، ترنج، لیمو و پرتغال با میوه های مدیترانه ای در می آمیزد و همراه با رایحه گرم و نفسانی کهربا، وانیل و مشک در رایحه میانی باعث می شود که این عطر شیرین و قوی با رایحه غالب مرکبات برای هوای گرم و بارانی مناسب باشد.
در عطر الیسا پیور بعد از مدتی رایحه مرکبات فروکش می کند و فضای بیشتری برای خودنمایی وانیل، کهربا و مشک به وجود می آید که این عطر تبدیل به یک عطر ظریف برای استفاده در طول روز باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید