تخفیف های مشابه

کلاس آموزشی معرق کاشی موسسه زیباگران

نگران خریدت نباش !
درصورت عدم استفاده از کوپن ، بازگشت 100٪ وجه تضمین میگردد.

جزئیات تخفیف

امکان استفاده لحظه ای

- کلاس آموزشی معرق کاشی  در موسسه زیباگران 

- آموزش در ۴ جلسه ۲ ساعته می باشد 

- آموزش از مبتدی تا حرفه ای 

- روزهای برگزاری کلاس هماهنگی با آموزشگاه 

- با کادری مجرب و حرفه ای 

- استفاده از دیگر خدمات این مرکز با پرداخت هزینه جداگانه در محل 

توضیحات

کاشی معرق نام یکی از هنرهای ایرانی می‌باشد. . معرق کاری عبارت است از قطعه‌های تراشیده شده کاشی که نقوش مختلف را از رنگ‌های متفاوت تراشیده و در کنار یگدیگر قرارداده و به شکل قطعاتی بزرگ در آورده و روی دیوار نصب می‌شود تا زینت بخش بنا گردد. این نقوش گاهی از نقش‌های گره‌کشی و گاهی از نقشهای مختلف مانند گل و بوته، اسلیمی‌، ختایی و یا خطوط مختلف تشکیل میگردند و زینت بخش بناهای مختلف میشوند.

معرق کاشی یا تکنیک موزائیک شکسته با کنار هم گذاشتن تکه های شکسته کاشی، موزائیک، شیشه، سنگ، سرامیک، پوسته تخم مرغ و ... ساخته می شود و هنر بسیار زیبا و خلاقانه ای است. با این تکنیک می توانید روی میزها و کمدهای قدیمی و کهنه روکشی زیبا و چشم نواز ایجاد کنید. یا به قاب عکس ها و قاب آئینه های قدیمی جلوه ای تازه بدهید. همین طور قسمتی از دیوار آشپزخانه ،حمام یا اتاقها را که طبله کرده است با این تکنیک تعمیر و زیبا سازی کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

سوالات خود را بپرسید



سولماز فریدون نژاد در 6 سال پیش
سلام. وقتتون بخیر. ببخشید اگه کلاس به حدنصاب نرسه و کنسل بشه، هزینه رو برمیگردونید یا باید یجوری از اون کوپن استفاده بشه?
اکبری در 6 سال پیش
سلام ممنون از شما بابت تخفیف خوبتون. بفرمایید آیا در این 4 جلسه آموزش مبتدی تا پیشرفته داده می شود ؟ یعنی یک کوپن کافی ست ؟
نظر بدهید

هنوز نظری ثبت نشده.

برچسب ها

معرق , کاشی , آموزشگاه , دوره آموزشی معرق کاشی , هنر , هنرمند , فرهنگی ـ هنری ,