جوانسازی، پلاژن تراپی و هیدرودرمی پوست صورت

کلینیک مهرینا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

جوانسازی، پلاژن تراپی و هیدرودرمی پوست صورت در کلینیک مهرینا 

 

  • فیشال کلاسیک : پاکسازی دو مرحله ای:

تنظیم ph پوست، اسکراب، لایه برداری و پیلینگ، ماسک، آموزش هوم کر و روتین پوستی 

 

  • فیشال vip : (لاین آبرسانی لاین جوانسازی لاین ضد لک)

فیشال کلاسیک و پاکسازی تخصصی با درما اف و میکرودرم کنسانتره و سرم و ماسک تخصصی، پلاژن تراپی و هیدرودرمی تخصصی

 

  • کربوکسی تراپی دور چشم 

 

  • لاین تخصصی دور چشم:

پاکسازی اطراف چشم، سرم مخصوص دور چشم و پچ دور چشم، ماسک روشن کننده، پلاژن تراپی و هیدرودرمی، آموزش هوم کر 

 

شرایط استفاده

  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • بدون محدودیت در تعداد خرید
  • ساعت مراجعه : شنبه تا پنج شنبه
  • با هماهنگی قبلی
  • استفاده از خدمات فقط با ارائه کوپن میسر می باشد.
  • ارائه کد تخفیف الزامی می باشد.
  • در صورت رزرو وقت و عدم مراجعه، کوپن تخفیف ابطال می‌گردد.
  • قبل از تهیه کوپن تماس حاصل فرمایید.
  • قبل از تهیه کوپن بررسی های لازم را به عمل آورید

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

توضیحات

کربوکسی تراپی: در این تکنیک تاثیر گذاری گاز کربن دی اکسید با بالا بردن گردش خون موضعی سبب ایجاد مویرگ های جدید اکسیژن رسان و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست میگردد.کربوکسی تراپی افزون  بر ترمیم سیاهی و گودی اطراف چشم تاثیر به سزایی در کاستن چین و چروک های اولیه صورت ترک های پوستی  رفع سلولیت استریا استرچ مارک های بدن (خطوط ناشی از  تغییر وزن و بارداری) دارد.

هیدرودرم: دهیدریشن یا کم ابی از شایع ترین مشکلات پوستیست که علاوه بر ایجاد ظاهری خشک و پژمرده مقدمات شل شدن افتادگی چین و چروک و بروز لک و اسپات را بر وی پوست فراهم میکند پیاده سازی متد هیدرودرم با تاثیر مستقیم بر لایه های عمیق پوست توام با رساندن اب  انواع سرم ها و ویتامین های مورد نیاز پوست صورت باعث نرمی و لطافت و کاهش بافت های نا هموار شده و با از بین بردن سلول های مرده سبب لایه برداری و روشن سازی پوست میگردد .تکنیک هیدرودرم در مرکز زیبایی و لیزر مهرینا با دستگاه هیدردرمی مجهز به چهار هندپیس مجزا انجام میگردد.

پلاژن تراپی: یک روش درمانی کم تهاجم ماندگار و کارا به منظور مقابله با مشکلات پوستی است که با تلفیقی از مکانیسم های حرارت و اکسیژن رسانی علاوه بر پاکسازی پوست و خارج کردن چربی و سلولیت زیر پوستی ناحیه درمان تاثیر شگرفی در روشن سازی پوست دارد.
انرژی متمرکز پلاژن با تاثیر بر بر لایه های عمقی پوست ضمن تقویت الاستیسیته و جلوگیری از افتادگی پوست منجر به محو کردن خطوط ریز و چین و چروک های اولیه پوست میگردد.
تکنیک معجزه اسای پلاژن تراپی با جدیدترین دستگاه پلاژن مجهز به سه هندپیس الترا سونیک (کمک به جذب هر چه بهتر مواد مورد استفاده در فیشال تخصصی به لایه های عمقی پوست) RF (جوانسازی و لیفت صورت) و اکسیژنو (موثر در آبرسانی و جوانسازی پوست) در مرکز زیبایی و لیزر مهرینا اجام میشود.

پاکسازی ادواری و فیشال که با هدف از بین بردن لایه های شاخی پوست انجام میشود از اصلی ترین اقدامات در راستای خود مراقبتی و حفظ سلامت پوست میباشد.باقی ماندن لایه سطحی مرده پوست علاوه بر تاثیر مستقیم در باز شدن منافذ پوستی بروز اکنه جوش کومدون و یا لکه های پوستی با ممانعت از جذب مواد تغذیه ای مورد نیاز به لایه های عمقی پوست و ایجاد ظاهری کدر و تیره مقدمات خشکی وآسیب پذیری افتادگی پوست و همچنین بروز چین و چروک را فراهم میکند. 
نکته حایز اهمیت در انجام فیشال سن شروع و متد پریونشنال _تریپیکال میباشد.
فیشال در افراد گروه سنی 15 تا 25 سال بهترین روش به منظور حفظ خاصیت الاستیسیته و کشسانی و جوانسازی پوست است که با تقویت ذخایر کلاژن  و الاستین مانع از بروز پیری زود رس میشود.
در گروه سنی بالای 25 سال با توجه به روند کاهشی کلاژن سازی طبیعی پوست و افزایش احتمال لکه های پوستی و چین و چروک فیشال به عنوان یک روش درمانی پیشنهاد میشود که تا حدی زیادی به جبران کمبود هیلارونیک اسید و کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست کمک میکند 
لذا انجام عملیات فیشال در مراکز معتبر پوست که با کادری مجرب با اتکا بر متد های علمی قادر به تشخیص لاین تخصصی درمانی منحصر به پوست شما باشند واضح است .
مرکززیبایی و لیزر مهرینا با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های فیشال و استفاده ار مواد مصرفی بسیار با کیفیت آماده خدمت رسانی به زیباجویان گرامی میباشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

راز در 1 سال پیش

سلام.من تخفیف فستیوال vip رو استفاده کردم،کارشون بسیار حرفه ای و عالی بود،اقعا وقت میزارن.اصلا فکر نمی‌کردم نزدیک به ۲ساعت زمان بزارن.اخلاقشون فوق العاده بود.و استفاده از این تخفیف رو پیشنهاد میکنم. سپاس از این کادر حرفه ای .و ممنون از شیراز تخفیف

مدیر فروشگاه

سلام و وقت‌بخیر. سپاس از حسن نظر شما و زمانی که برای ارسال بازخورد اختصاص دادید. خرسندیم از اینکه از انتخاب مجموعه مهرینا رضایت داشتید.

راز در 1 سال پیش

فشیال vip

کاربر در 1 سال پیش

سلام روز بخیر فیشیال کلاسیک -فیشیال vip-و فیشیال+vip- کربوکسی دور چشم همه اینها توی یک پیکج هست ؟اگر جدا گانه است هزینه کدام را میفرمایید ؟

کارشناس شیراز تخفیف( مهرنوش )

با سلام خدمت شما. قیمت هر کدام جداگانه نوشته شده است