ماشین اصلاح MOSER پایه دار

آرایشی مکس JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : ماشین اصلاح موزر Moser 609B

- توان :  3.5 ولت

جنس تیغه : استیل ضد زنگ

-  دارای اهرم تنظیم طول اصلاح

- قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت

- بدنه‌ی خوش‌ساخت و با دوام

مخصوص اصلاح موهای سر و صورت

- اقلام همراه :

  • پنج عدد شانه‌ی اصلاح، باتری قابل‌شارژ و پایه‌ی شارژ 

 

- قابلیت کاربصورت  بی‌سیم و باسیم 

- ساخت کشور چین

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ماشین اصلاح «موزر لی پرو» (Li Pro) مدل «۶۰۹B» مخصوص اصلاح موهای سر و صورت بوده و دارای اهرم تنظیم طول اصلاح و دکمه‌ی تنظیم سرعت موتور است. تیغه‌ی RF-609B از استیل ضدزنگ ساخته شده است و در پشت آن، اهرم تنظیم ارتفاع برش قرار دارد. به کمک این اهرم می‌توان طول اصلاح تیغه را بین سه حالت ۰٫۵، ۱٫۵ و ۲٫۵ میلی‌متر تنظیم کرد؛ اما برای کوتاه‌کردن موها در اندازه‌های بیشتر از ۲٫۵ میلی‌متر، می‌توان یکی از شانه‌های دستگاه را به کار گرفت. پنج عدد شانه‌ی اصلاح همراه دستگاه ارائه شده که طول اصلاح آن‌ها ۴، ۸، ۱۲، ۱۶ و ۲۰ میلی‌متر است. این شانه‌‌ها به شکل کشویی روی تیغه نصب می‌شوند. روی هر شانه، دندانه‌هایی وجود دارد که می‌توان موقعیت شانه روی تیغه را به کمک آن‌ها تنظیم کرد؛ بنابراین به کمک این ویژگی، طول اصلاح شانه‌ها هم تغییر می‌کند و می‌توان موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه کرد. روی بدنه‌ی ماشین اصلاح، دکمه‌ای قرار دارد که برای روشن و خاموش‌کردن آن و تنظیم سرعت موتور در دو حالت استفاده می‌شود.

سرعت متوسط موتور برای مرتب‌کردن موهای دور سر و اصلاح ریش و سبیل استفاده می‌شود و سرعت زیاد برای موهای متراکم سر مناسب است. Moser Li Pro 609B به باتری قابل‌شارژی مجهز شده است که ۸ ساعت طول می‌کشد تا کاملا شارژ شود و پس از آن می‌توان تا ۴۰ دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. برای شارژکردن دستگاه یک پایه‌ی شارژ همراه آن ارائه شده است. انتهای سیم شارژر سوکتی تعبیه شده است که می‌توان سیم شارژر را مستقیما به ماشین اصلاح وصل و آن را شارژ کرد. خوشبختانه برخلاف بعضی ماشین‌های اصلاح، Moser Li Pro 609B در حالت متصل به پریز برق هم کار می‌کند. به طور خلاصه ماشین اصلاح Moser Li Pro مدل ۶۰۹B دارای اهرم تنظیم طول اصلاح از ۰٫۵ تا ۲٫۵ میلی‌متر، قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت، پنج عدد شانه‌ی اصلاح، باتری قابل‌شارژ و پایه‌ی شارژ است و به‌صورت بی‌سیم و باسیم می‌توان از آن استفاده کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید