آرد گندم 500 گرمی دردانه بی رقیب

محصولات موادغذایی دردانه بی رقیب
(3 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آرد گندم 500 گرمی دردانه بی رقیب

 

برند : دردانه بی رقیب

وزن : 500 گرم

آرد گندم شامل ویتامین‌های مختلفی از جمله ویتامین‌های گروه « B- E- C-A » می‌باشد. سبوس حاوی فیبر، مقدار کمی پروتئین و مقادیر قابل توجهی ویتامین ای، ویتامین‌های گروه ب، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و فیتوشمیکال است.

 

ارسال کالا در شیراز رایگان و سایر شهرها ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آرد گندم کامل (Whole wheat flour) آردی است که از حاوی تمام اجزاء دانه گندم، (مغز) اندوسپورم، جوانه پنهان و سبوس تهیه شده است. وجود سبوس گندم در آرد کامل، مانع تکامل گلوتن شده و لذا محصول حاصل از پخت آرد کامل سنگین‌تر از محصول پخت آرد سفید گندم می‌باشد.به زبان ساده‌تر آرد کامل گندم آردی است که هیچ یک از اجزاء گندم طی فرآیند تبدیل به آرد از آن جدا نمی‌شود. مسائلی مانند کم‌ خونی، کمبود مواد معدنی، سنگ کیسه‌ صفرا، سرطان پستان، التهاب مزمن، چاقی، سستی و ضعف، سل، مشکلات دوران بارداری و شیردهی مشکلات به سرعت با مصرف گندم کامل، بهبود یافته است. همچنین برای درمان نازایی توصیه می‌شود. از آنجا که جوانه گندم دو یا سه برابر بیشتر شامل ویتامین B هستند، برای درمان دستگاه گوارش، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های تنفسی و قلبی و عروقی استفاده می‌شود و به تعادل سطح کلسترول و محافظت از قلب کمک میکند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید