not loaded

ماسک جیغ هالووین

شیراز ماسک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماسک جیغ هالووین 

 

امروزه مراسم هالووین بیشتر به عنوان فرصتی برای تفریح کردن شناخته می‌شود و گفتن داستان‌های مربوط به ارواح سرگردان چندان در آن جایی ندارد اما پوشیدن لباس‌های عجیب و صورتک‌های ترسناک همچنان جای خود را در این مراسم حفظ کرده است.
این ماسک مناسب برای جشن های هالووین و انواع نمایش هایی با تم ترسناک میباشد.

 

-ارسال کالا ۲۴تا۴۸ساعت پس ازثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

جشن هالووین هر ساله در سی و یکم اکتبر (شب اول نوامبر) برابر با نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. ریشه جشن هالووین به آیین باستانی سامهِین یا شامِهین (Samhain) باز می‌گردد. قوم «سلت» که حدود 2 هزار سال پیش در مناطقی از اروپا (که امروز با نام ایرلند، انگلیس و فرانسه شناخته می‌شوند) زندگی می‌کردند، شروع سال جدید خود را همزمان با برداشت محصولات کشاورزی در اول نوامبر جشن می‌گرفتند که برای آنها نماد پایان تابستان و آغاز فصل تاریکی و سرما بود.  از آنجا که با فرارسیدن فصل سرما، مرگ و میر انسان‌ها در آن زمان بیشتر می‌شد، مردم در آن زمان باور داشتند که با برافروختن آتش و پوشیدن ماسک هاو لباس‌های عجیب از پوست حیوانات و استفاده از صورتک‌های ترسناک یا قرار دادن سر بریده شده حیوانات بررروی سر خود می‌توانند ارواح سرگردان آنها را از خود دور کنند یا حداقل مانع از شناسایی خود توسط آنها شوند. این تصور در آن زمان بیشتر ریشه در ترس آنها از تاریکی داشت. این آیین سنتی قرن‌ها به همین صورت ادامه داشت تا اینکه «پاپ گرِگوری سوم» در قرن هشتم میلادی رسما اول نوامبر را با افزودن یک چاشنی مذهبی به آن، روز "گرامیداشت قدیسان و کشته‌شدگان در راه خدا" جشن هالووین را نامگذاری کرد. البته با گذر زمان، جشن سنتی هالووین، از حالت یک آیین مذهبی خارج شد و فعالیت‌های مفرح از جمله ترساندن یکدیگر و انجام فعالیت‌های مورد علاقه کودکان را نیز در برگرفت و همراه با مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی به جامعه آمریکا نیز راه پیدا کرد. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید