کتاب Cambridge English Mindset For IELTS

کتاب سرای کلام

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کتاب  Cambridge English Mindset For IELTS

 

کمبریج آیلتس مناسب برای ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی خود و شرکت در آزمون های آیلتس 

این کتاب به وسیله مدرسان اصلی آزمون آیلتس طراحی شده است. این کتب، پیوند میان فعالیت ها و وجود نمونه های مشابه شان را در آزمون اصلی تضمین می کند، که این به نوبه خود اعتماد به نفس زبان اموزان را تضمین میکند. 

 

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آیلتس IELTS به معنای سامانه جهانی زبان انگلیسی و یکی از حیاتی ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار میشود. نمره بندی اين آزمون از 0 تا 9 سطح را شامل می شود که نمره قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح 5 نمره متوسط و 6 به بالا خوب تلقی میشود. این آزمون کلید ورود شما به بسیاری از کشور ها در برترین شرکت ها و دانشگاه های دنیا می باشد. بسیاری از کشور ها و شرکت ها، حداقل نمره 6 برای ورود را می پذیرند و اکثر دانشگاه ها نمره 6.5 را حداقل نمره قابل قبول می دانند. دانشگاه کمبريج Cambridge، دانشگاه آکسفورد Oxford و دانشگاه هاروارد Harvard آيلتس IELTS با حداقل سطح 7 را می پذیرند. این کتاب مایندست به وسیله مدرسان اصلی آزمون طراحی شده است. کتاب Cambridge  English Mindset For IELTS در ۴ سطح به عنوان جدیدترین منبع آموزش به چاپ رسیده است. در پایان هرکتاب پاسخنامه تمامی مثالها و تمرینات دروس به همراه متن بخش های صوتی آورده شده است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید