غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat وزن 2.5 کیلوگرم

دامپزشکی آلفا
(1 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat وزن 2.5 کیلوگرم


غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat با وزن حدود 2500 گرم است و مخصوص گربه‌های داخل خانه با وزن بین 3 تا 9 کیلو مناسب است. گفتنی است که با مکمل‌هایی مثل برنج، تخم مرغ از افزایش وزن گربه جلوگیری می‌کند. افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل فقط حاوی 10% چربی بوده، اما حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه b است که همراه منبع بالای فیبر محلول برای تنظیم سیستم گوارش برای هضم آسان و بهبود سلامت مو و استخوان‌ها بسیار مناسب است. همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه سلبن مرغ است.

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

گربه ها به غذایی طبیعی با پروتئین بالا و طعمی دلپذیر نیازدارند . غذایی که برای گربه شما تهیه کرده ایم ، گربه شما را کاملا سالم و راضی نگه می دارد که پس از آن حس خوبی داشته باشند. این غذا مناسب کلیه گربه های بالغ در هر سن و وزنی است. این محصول به صورتی خاص طراحی شده که گربه شما را در تمامی مراحل رشد از لحاظ مواد غذایی و پروتیین حمایت خواهد کرد.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
وحید رضا صولتی در 3 سال پیش

سوالات خود را بپرسید