خرد کن فوما مدل Fu-491

ظروف آشپزخانه مرکزی
(1 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

خرد کن فوما مدل Fu-491

 

- برند : فوما

- توان : 450 وات

- رنگ: سفید

- ابعاد : طول دستگاه: ۲۳ ، عمق مخزن: ۸ ، قطر: ۱۳ سانتیمتر

- با تیغه های استیل 

- زیبا و کاربردی

- شستشو و استفاده آسان

- مناسب جهت خرد کردن گوشت, پیاز , سبزیجات و 

- مهلت تست محصول 48 ساعت می باشد. امکان مرجوعی پس از مهلت تست وجود ندارد

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

خردکن وسیله‌ای کوچک و کم حجم است که جهت آماده سازی غذا مورد استفاده قرار می گیرد. خردکن ها جزء محصولات دوست داشتنی در آشپزخانه هستند که بسیار پرکاربردند و حضور آن ها الزامی است. خرد کردن پیاز، سبزیجات، هویچ، خیار و... می تواند برای تهیه یک وعده‌ی غذایی و یا یک سالاد خوشمزه بسیار وقت گیر باشد. از این پس با وجود خردکن کن فوما مدل 491 می توانید به سادگی مواد را خرد و ریز کنید.

خردکن ها همچنین می توانند برای آشپزها در سراسر جهان کمک بزرگی محسوب شوند. بدنه‌ی جمع و جور خردکن ها و همچنین کارایی سریع تر آن ها نسبت به غذاسازها، موجب شده تا کاربرد بیشتری در هنگام آشپزی داشته باشند. کار دستگاه با فشار آوردن بر روی درب به سمت پایین شروع خواهد شد. یعنی با این حرکت موتور فعالیتش را آغاز کرده و کار خرد کردن را انجام می دهد. با فشار آوردن روی درب، تیغه شروع به چرخش می کند و با رها کردن درب، تیغه از فعالیت باز می ایستد. این نوع عملکرد خردکن، معروف به یک، دو، سه است. این خرد در کوتاهترین زمان ممکن شما را در خرد کردن مواد غذایی مختلف یاری می کند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

در 4 سال پیش

کیفیت عالی بود ممنون از شیراز تخفیف قیمتش نسبت به بیرون خیلی خوب بود