کیت کانتورینگ گلدن رز

داروخانه دکتر یگانه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کیت کانتورینگ گلدن رز

 

مشخصات کیت کانتورینگ گلدن رز

  • دارای 3 رنگ متفاوت جهت کانتورینگ
  • بافت پودری
  • مناسب جهت ایجاد گریم های متعادل سازی چهره
  • قابل استفاده با براش مخصوص کانتورینگ
  • ایجاد خطوط تیره و روشن
  • مناسب برای انواع پوست 
  • حاوی سه رنگ و از تناژ برنز تا رنگ های لایت

 دارای شماره‌ی مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو 

 کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد 

 ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

 

 

 

 

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کیت پودری کانتورینگ از برند «گلدن رز» (Golden Rose) حاوی سه رنگ و از تناژ برنز تا رنگ هایلایت را شامل می شود؛ بنابراین هم برای افراد با پوست روشن و هم برای افراد با پوست تیره قابلیت استفاده دارد.هر کدام از این رنگ های در نقاط مختلف صورت استفاده می‌گردد تا در نهایت چهره متعادل سازی شده و بهترین شکل خود را داشته باشد. از این پالت می‌توان برای یکسان و یکدست‌کردن پوست صورت استفاده کرد. عیوب صورت مانند رد کبودی، لک جوش، گودی زیرچشم و بسیاری مشکلات دیگر پوستی را به‌راحتی با یک کانسیلر خوب مانند کیت پودر گلدن رز بپوشانید.گلدن رز برای انواع پوست قابل‌استفاده است.این کانسیلر حتی جوش‌های سرسیاه را هم پوشش‌دهی می‌کند. محفظه‌ی نگه‌دارنده‌ی کانسیلر گلدن رز از نوع پالتی است .بافت نرم و پودری کانسیلر گلدن رز بسیار سبک است و به‌راحتی روی پوست می‌نشیند؛ به‌طوری که به‌هیچ‌وجه احساس سنگینی روی پوست نخواهید کرد. استفاده‌ی یک لایه کرم‌پودر قبل از مصرف کانسیلر می‌تواند در تثبیت و ماندگاری و دوام بالای کانسیلر تاثیر بالایی داشته باشد. 

محصولات آرایشی گلدن رز دارای شماره‌ی مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو هستند و از نظر بهداشتی مطمئن و تاییدشده محسوب می‌شوند

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید