کِرِم دور چشم آپ لیفت بِلفامِد

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کِرِم دور چشم آپ لیفت بِلفامِد

 

ویژگی های کِرِم دور چشم آپ لیفت بِلفامِد:

  • دارا بودن ترکیباتی چون عصاره درخت گل ابریشم و شاه پسند وحشی
  • ترمیم و لیفت پلک
  • ضد چروک
  • تقویت پوست دور چشم

 

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

امروزه محافظت از پوست، به ویژه دور چشم و استفاده از کرم‌های مراقبت پوست به یک ضرورت تبدیل شده است. پوست دور چشم از اولین نواحی پوست می‌باشد که نشانه‌های افزایش سن در آن نمایان می‌شود. عواملی همچون حرکات صورت، رادیکال‌های آزاد، تغذیه، استرس، کم خوابی، جاذبه زمین و دیگر عوامل آسیب رسان بیرونی و درونی منجر به تغییر ظاهر پوست، افتادگی و ایجاد چین و چروک می‌شوند. پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است،

بنابراین بهتر است برای بهبود و به تعویق انداختن رَوَند پیری مصرف کِرِم‌های مراقبتی به خصوص کِرم دور چشم را از جوانی شروع کرد. تحقیقات متخصصان نشان داده است، استفاده از کرم های دور چشم در جوانی می‌تواند تا 35 درصد افزایش عملکرد مصرف این کرم ها را در میانسالی و پیری افزایش دهد. از طرفی کاهش سنتز ساخت پروتئین های سلولی نظیر کُلاژِن و اِلاستین علاوه بر ایجاد چروک، عامل افتادگی پلک نیز است.
بنابراین استفاده از کِرِم دورچشم آپ لیفت بِلفامِد با دارا بودن ترکیباتی چون عصاره درخت گل ابریشم و شاه پسند وحشی تأثیر به سزایی در ترمیم و لیفت پلک شما خواهد داشت. بهتر است قبل از مصرف کِرِم دورچشم و برای جذب و اثرگذاری بیشتر دورچشم خود را با محلول پاک کننده چشم و صورت بِلفامِد تمیز کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید