شامپو کنترل کننده شوره سر (شامپو ضدشوره) LOVE NATURE

اوریفلیم شیراز

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

شامپو کنترل کننده شوره سر (شامپو ضدشوره) LOVE NATURE

 

برند : اوریفلیم لاونیچر

حجم : ۲۵۰ میل

دارای مواد معدنی مفید وکنترل کننده چربی کف سر جهت از بین بردن شوره و تقویت پوست کف سر میباشد. شامپو ضدشوره اوریفلیم موها را به خوبی آبرسانی کرده و نرم و لطیف می کند.

ترکیبات شامپو ضدشوره :

  •  چاي سبز  : تميز كننده كف سر، كنترل شوره و آبرساني همزمان
  • ريشه گياه باباآدم  : سرشار از مواد معدني و تقويتي مؤثر در رفع شوره و تقويت ريشه موها

 

ارسال کالا ۲۴تا۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

کالای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

 

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شوره سرلول های مرده پوست است که از پوست سر جدا می شوند. شوره سر می تواند به دلیل خشکی بیش از حد پوست و یا بدلیل بیماری های مزمن پوستی ایجاد شود. هم خشکی پوست و هم بیماری های پوستی موجب التهاب و خارش و در نهایت پدید آمدن  شوره می شوند. رنگ پوسته های جدا شده از سر یا همان شوره سفید و یا گاها مایل به کرم و زرد می باشد. جنس موها و پوست سر در افراد مختلف متفاوت است اما شاید بتوان گفت در همه افراد و همه انوع پوست و مو، آزار دهنده ترین مشکل موها شوره است. دیده شدن تکه های کوچک پوست روی پیشانی و لباس ما، باعث می‌شود که دیگران حس کنند ما به تمیزی و نظافت‌مان اهمیت نمیدهیم. در واقع بدترین خصیصه شوره سر این است که می‌تواند روی وجه اجتماعی شخص تاثیر منفی بگذارد. و در نهایت اعتماد به نفس فرد را تحت شعاع قرار دهد. عوامل زیادی باعث ایجاد شوره سر میشوند چربی بیش از حد پوست هوای مرطوب و گرم یا سرد و خشک نگرانی و استرس تغذیه نامناسب باعث ایجاد شوره سر میشود. استفاده از شامپو ضد شوره برای درمان مو و مراقبت مو از تجویزهای هر پزشک مراقبت پوست میباشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید