کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت شیراز تخفیف را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید، عضویت، قوانین و مقررات مربوطه است.

 

1. ماده اول

افراد جهت عضویت در سایت شرکت و خرید از آن می‌بایست در ابتدا به قسمت عضویت مراجعه نمایند. در این مرحله با درج نمودن اطلاعات لازم اعم از نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، مراحل عضویت را تایید نمایید.

 

  • تبصره 1

      عضویت در سایت صرفا مربوط به اشخاص حقیقی می‌باشد.

  • تبصره 2

     عضویت در سایت به منزله پذیرش مفاد موافقت نامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه سموع نخواهد بود.

  • تبصره 3

     کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش نماید، می‌تواند برای ثبت‌نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام نماید.

  • تبصره 4

    کاربر می‌بایست شماره تلفن خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر خواهد بود.

  • تبصره 5

    عضویت در سایت شیرازتخفیف رایگان می‌باشد.

  • تبصره 6

    با توجه به اینکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر می‌باشد لذا مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود شخص کاربر بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی نخواهد داشت.

  • تبصره 7

    هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در شیرازتخفیف می باشد.

 

2. ماده دوم

افراد بالای 18 سال تمام حق عضویت و انجام معامله (خرید) در سایت شرکت را دارند.

 

  • تبصره 1

     عضویت برای افراد بین 15 تا 18 سال با اجازه ولی و یا قیم امکان‌پذیر و معتبر خواهد بود. افراد زیر 15سال، حق عضویت در شیرازتخفیف را ندارند.

  • تبصره 2

     رعایت حکم این ماده و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

3. ماده سوم

کاربر عضو، پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور، حق خرید از سایت را خواهد داشت.

 

4. ماده چهارم

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به شرح ذیل می‌باشد:

  • بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت

  • پرداخت مبلغ تعیینی (یا اعمال تخفیف) به‌صورت آنلاین به حساب شرکت (انعقاد قرارداد)

  • ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌ صورت پیامک به تلفن همراه کاربر جهت ارائه به تامین ‌کننده کالا و خدمات و دریافت کالا و خدمات از ارائه‌کننده کالا و خدمت به‌طور مستقیم

 

  • تبصره 1

ارسال رسید کالا و خدمات (کوپن تخفیف) بلافاصله و با انجام اولین خرید صورت می‌گیرد. به جز در مواردی که استفاده از شیرازتخفیف به صورت بالذات نیازمند حداقل افراد خریدار باشد (مانند تورهای تفریحی و یا کلاس‌های آموزشی که نیاز به رسیدن حداقل افراد جهت تشکیل کلاس و یا برگزاری تور می‌باشند) .

در صورت به حدنصاب نرسیدن تعداد خریداران در زمان تعیین شده در این موارد، قرارداد بین کاربر عضو و شرکت فسخ و شرکت وجوه واریزی را به‌ صورت اعتباری برای کاربر عضو برای خریدهای آینده در حساب مجازی ویژه‌ای که برای هر عضو تعیین شده است، نگهداری می‌کند. چنانچه کاربر عضو قصد استرداد وجوه را داشته باشد، به شرط اعلام شماره شبای خود به شرکت، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت اداری وجوه به حساب مشارالیه واریز می‌شود. همچنین به وجوه مذکور از زمان واریز وجه به حساب‌های شیرازتخفیف تا زمانی که وجوه در نزد شیرازتخفیف باشد، هیچگونه سودی تعلق نمی‌گیرد.

  • تبصره 2

با ارسال رسید خدمات، کاربر عضو باید در مدت زمان تعیین شده به ‌صورت حضوری (و یا در حالت خاص به‌صورتی که در هنگام فروش به اطلاع وی رسیده است) به مراجع و مراکزخدمات مراجعه و از آن رسید استفاده نماید. چنانچه به هر دلیلی کالا و خدمات توسط آن مرکز ( به صورت مستقیم) برای کاربر ارسال شود، هزینه‌های مربوطه به ‌طور کلی بر عهده شرکت شیراز تخفیف نیست.

  • تبصره 3

چنانچه مراکز فروش کالا و خدمات (تامین‌کننده) به هر نحوی از ارائه کالا و خدمات خودداری کنند، شیراز تخفیف پیگیری‌های لازم را انجام داده و پس از مرجوع کوپن، وجه پرداختی استرداد می‌گردد.

  • تبصره 4

شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت، کمیت و شرایط کالای فروخته شده ندارد.

  • تبصره 5

در صورتی که مهلت تعیین‌شده برای استفاده از کوپن کالا و خدمات به اتمام رسد و مشتری در طول این مدت به مراکز مربوطه مراجعه ننماید، شرکت مسئولیتی در قبال عدم مراجعه مشتری نداشته و وجه واریزی مسترد نمی‌گردد.

  • تبصره 6

پس از اتمام عملیات خرید، امکان انصراف از خرید به هیچ وجه برای خریدار امکان پذیر نمی‌باشد.

 

5. ماده پنجم

شرکت اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:

  1. مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی کالا و یا خدمات طبق قانون.
  2. هویت تامین‌کننده نام تجاری و نشانی وی که تحت عنوان آن به فعالیت مشغول است.
  3. تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.
  4. مدت زمان اعتبار پیشنهاد ارائه شده
  5. حداقل افرادی که باید پیشنهاد روز را خریداری کنند تا تعداد خریداران به حداقل افراد موردنظر برسد.

 

6. ماده ششم

رسید‌های کالا و خدماتی که پس از خرید برای کاربران ارسال می‌گردد دارای نام و مشخصات می‌باشد اما کاربر عضو باید از رسید و یا کد دریافتی مراقبت نماید و چنانچه به هر دلیلی آن رسید مربوطه مفقود گردد و یا شخص دیگری از آن استفاده نماید، شرکت در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

  • تبصره 1

نام چاپ شده روی رسید، نامی است که کاربر در زمان عضویت به شرکت ارائه نموده است. بنابراین شیرازتخفیف در خصوص هرگونه مغایرت نام با هویت واقعی خریدار مسئولیتی نداشته و درصورت بروز هرگونه مغایرت، خریدار حق استفاده از رسید خود را نخواهد داشت.

 

7. ماده هفتم

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث عدم ارسال ایمیل حاوی کد خرید گردد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌گردد. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز نخواهد داشت.

 

8. ماده هشتم

به منظور تعمیرات دوره‌ای این سایت به‌ طور موقت غیرقابل دسترس می‌شود و کاربران حق اعتراض ندارند.

 

  • تبصره 1

شرکت می‌تواند در هر زمان کلیه فعالیت‌های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی مانده حساب اعضا کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت‌های مربوطه را به‌ طور دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این موضوع را نخواهد داشت.

 

9. ماده نهم

تولید غیرقانونی- فروش و یا تجارت رسید کالا و خدمات که توسط شرکت ارسال گردیده ممنوع می‌باشد و طبق مقررات قانونی با اقدام‌کننده آن برخورد می‌گردد.

 

10. ماده دهم

چنانچه حسب مورد به جای ایمیل از طریق پیام کوتاه و یا سند کاغذی استفاده شود در این صورت اسناد کاغذی و یا پیام کوتاه به جای پست الکترونیک اثری بر حقوق و تعهدات کاربر عضو ندارد.

 

11. ماده یازدهم

شرکت از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی،(Backup)  تهیه نموده و از آن نگهداری خواهد نمود تا در صورت بروز هرگونه مشکل مصون بماند.

 

12. ماده دوازدهم

کاربر نباید در سایت (تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را قرار دهد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر بوده و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر نمایند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت ننماید، بلافاصله از سایت اخراج گردیده و چنانچه خریدی انجام شده باشد، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌گردد. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را برای هرگونه عمل تجاری از دست خواهد داد.