not loaded

کتاب کمبریج انگلیش کامپلت آیلتس

کتاب سرای کلام

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

 کتاب کمبریج انگلیش کامپلت آیلتس

 

توضیحات کتاب کمبریج انگلیش کامپلت آیلتس

 

  • نویسنده : Guy Brook , Hart & Vanessa Jakeman
  • مختص آزمون : IELTS
  • متعلقات : Work Book+ CD
  • ناشر : Cambridge
  • ابعاد ( ارتفاع x عرض x قطر) سانتی متر : 27.7x 1 x21.5
  • نوع جلد : جلد نرم (شومیز)

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آيلتس IELTS به معناي سامانه جهاني ارزيابي زبان انگليسي و يکي از باارزش‌ترين آزمون‌هاي زبان انگليسي هم اکنون است که در سراسر جهان برگزار مي‌شود. نمره بندي اين آزمون از 0 تا 9 سطح را شامل مي‌شود که نمره قبولي براي آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح 5 نمره متوسط و 6 به بالا خوب تلقي مي‌شود. دانشگاه کمبريج Cambridge، دانشگاه آکسفورد Oxford و دانشگاه هاروارد Harvard آيلتس IELTS با حداقل سطح 7 را مي‌پذيرند.

کتاب حاضر در 8 درس، جهت تقويت مهارت چهارگانه خواندن، گفتار، نوشتار و شنيداري و بهبود دايره واژگان، تلفظ و گرامر مي باشد. مجموعه حاضر شامل فعاليت ها و تمرين هاي مختلفي براساس استاندارد يادگيري و آزمون هاي واقعي بوده و راهبردهايي مانند مدريت زمان را جهت کسب نمره بالاتر ارائه مي کند. همچنين، بخش هايي در اين کتاب تعبيه شده است که به تقويت واژگان و گرامر در سطح پيشرفته براي موفقيت در آزمون پرداخته مي شود. لوح فشرده و کتاب کاري که با اين کتاب عرضه مي شود نيز شامل تمرين و فعاليت بيشتر در زمينه هرچهار مهارت اصلي به خصوص مهارت شنيداري مي باشد.

اين کتاب روند آموزشي پويا را دنبال کرده و موکد تفکر انتقادي و فرديتي پرسشگر است؛ همچنين، راهکارها و مهارت هايي را ارائه مي دهد که زبان آموزان را در کسب بالاترين امتياز در آزمون، راهنمايي مي نمايد. اين کتاب به همان اندازه که براي استفاده در کلاس درس همراه با آموزگار مناسب است، مي تواند براي خودآموزي و به دور از کلاس درس نيز مناسب و کارآمد باشد. اين کتاب براي زبان آموزاني گردآوري شده است که بدنبال کسب نمره حدود 5 تا6.5 مي باشند. درنهايت خاطرنشان کرد که اين کتاب ارزشمند براي داوطلبين آکادميک و عمومي مناسب و منبعي مهم و قابل ملاحظه است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید