تخفیف های مشابه

کرم پودر DD دبورا SPF 15

۴.۵
(۰)
(۰)
(۰)
(۱)
(۱)
امتیاز : ۴.۵۰
(۲ نظر)
نگران خریدت نباش !
درصورت عدم استفاده از کوپن ، بازگشت 100٪ وجه تضمین میگردد.

جزئیات تخفیف

امکان استفاده لحظه ای

- نام کالا : کرم پودر DD دبورا SPF 15 

- بازسازی کننده و ضد چروک پوست

- حاوی ترکیبات سرم روز و شب

- از بین برنده عیوب پوست

- روشن و جوان کننده پوست

- سبک

- ماندگاری بالا

- SPF 15

توضیحات

کرم پودر DD دبورا SPF 15

کرم پودر به عنوان فاکتور و پایه اصلی در آرایش خانم ها محسوب می شود و اگر نوع با کیفیتی را برای کرم پودر استفاده نکنید، هر چقدر هم سایر مواد آرایشی استفاده شده با کیفیت باشند و همچنین سبک آرایش تمیز و حرفه ای داشته باشید نتیجه مطلوبی برای داشتن چهره آرایش شده زیبا بدست نمی آید. این کرم رو به خانم هایی که کیفیت و زیبایی برایشان مهم است کرم پودر DEBORAH DD از برند ایتالیایی دبورا می باشد که دارای بافت فلوئیدی سبک و غلظت و دوام بالا می باشد.از ویژگی های بازر این کرم پودر فوق العاده ایتالیایی می توان به آبرسانی عمیق به پوست اشاره کرد که این آبرسانی باعث ایجاد حس تازگی و طراوت شده و به دلیل بافت سبک و راحتی که دارد می توان زمان طولانی این کرم پودر را بر روی صورت نگه داشت چرا که داشتن بافت سنگین برای کرم پودر منافذ پوست را می بندد و اجازه تنفس به سلول های پوست صورت را نمی دهد و این حالت بسیار برای سلامت پوست صورت مضر است و آسیب های پوستی را به دنبال دارد..همانطور که گفته شد کرم پودر Daily Dream دبورا در کنار داشتن بافت سبک و آبرسانی به پوست دارای پوشانندگی فوق العاده ای نیز هست و محافظت در برابر اشعه آفتاب را  SPF 15 انجام می دهد. به دلیل ترکیبات و مواد با کیفیت به کار رفته در این کرم پودر ، بلافاصله بعد زدن بر روی صورت یکنواخت و همگن شده و پیشنهاد مناسبی برای خانم های بالای30 سال است چرا که چین ها و خطوط صورت را می پوشاند و لک های صورت را به حداقل می رساند .همچنین حاوی ترکیب سرم روز و شب با عملکرد محافظت از پوست در طول روز و بازسازی کننده در طول شب  می باشد. به عنوان کرم شب نیز قابلیت استفاده را دارد.این کرم پودر دارای 5 رنگ بندی می باشد که مو تن رو 2 مدل رنگ بندی : 03-SANDو 04-APRICOT آن را برای شما آماده کرده است.

نحوه استفاده:

ابتدا پوست صورت را با شوینده مناسبی تمیز کرده زیرا آرایش روی پوست تمیز نتیجه بهتری را در پی دارد، سپس از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید وچند لحظه صبر کنید تا کرم مرطوب کننده جذب پوست شود.حالا مقدار کمی از کرم پودر Daily Dream دبورا را با استفاده از پد مناسب روی صورت پوشش دهید.

تاثیر استفاده :

به دلیل خاصیت آبرسانی به پوست، احساس سبکی و شادابی پوست را به همراه  دارد و همچنین دارای رنگ دانه های قوی و ماندگار بوده و براحتی با پوست هماهنگ می شود . با SPF15 از تابش اشعه UV محافظت می کند.مناسب استفاده به عنوان کرم شب نیز هست.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

سوالات خود را بپرسید



سمیرا دهقان در 5 سال پیش
سلام. ببخشید تاریخ انقضای محصول تا کی هست؟
Miss sh (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر عزیز 2019/12/30
Parisa Keshavarz در 5 سال پیش
ببخشید اصله یا طرح اصل؟
Miss sh (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر عزیز، تمامی کرم های برند دبورا و آموتیا اصلی می باشد.
عاطفه کمالی در 5 سال پیش
مناسب برای چه نوع پوستی هست؟پوست خشک و یا پوست چرب
Miss sh (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر عزیز، به همه تیپ پوست مناسب می باشد
نظر بدهید

Parisa Keshavarz در ۵ سال پیش
خیلی سبکه. کاور بالایی نداره ولی پوست رو یکدست میکنه. و بعد از استفاده تاثیر ابرسانی و نرم کنندگیش کاملا حس میشه

برچسب ها

کرم پودر DD دبورا SPF 15 , کرم , پودر , کرم پودر DD , کرم پودر DD دبورا ,