not loaded

بند رنگی اورجینال می بند 2 شیائومی

اکبریان تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : بند رنگی اورجینال می بند 2 شیائومی 

- سازنده : شیائومی

- جنس : پلاستیکی

- نوع محصول : بند دست بند

- طول : ۲۲۵

- دور دست : ۱۵۷ تا ۲۰۵

- کیفیت مناسب

- رنگ بندی متنوع

- قیمت مناسب

- طراحی زیبا

- رنگ : آبی پررنگ, آبی روشن, آبی سبز, بنفش, خاکستری, زرد, سبز روشن, سرمه ای, سفید, صورتی, فسفری, قرمز, قرمز روشن, مشکی, نارنجی

- وزن : 20 گرم

 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

دستبند سلامتی Mi Band 2 یکی از پرطرفدارترین محصولات شیائومی می باشد. این کمپانی شیائومی برای راحتی کاربران و استفاده مداوم از دستبند می بند، بند اضافی این گجت را به بازار عرضه کرده است.بند رنگی اورجینال می بند 2 شیائومی اورجینال از جنس سیلیکون نرم است. این بند ضد میکروب و غیر حساسیت می باشد. در تولید بند جایگزین رنگهای متفاوت و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی شده است.اگر شما هم از کاربران دستبند سلامتی Mi Band 2 می باشد، حتما با داشتن این بند های رنگی خوشحال خواهید شد. اگر بند دستبند شما کهنه شده و یا از رنگ آن خسته شده اید و دنبال تنوع مناسب و ارزان قیمتی هستید، کافی است دیوایس را از بند قدیمی جدا کرده و آن را درون بند جدید قرار دهید.با بند رنگی اورجینال می بند 2 شیائومی  می توانید رنگ می باند خود را با هر پوششی ست کرده و از تنوع و زیبایی لذت ببرید.طول کلی بند ۲۲۵ میلیمتر می باشد، که هنگام بستن دور دست، بین ۱۵۷ تا ۲۰۵ میلیمتر قابلیت تنظیم دارد. بنابراین تقریبا برای هر اندازه مچ دستی مناسب است. بند نرم و لطیف بوده و حتی برای افراد دارای پوست های حساس نیز مناسب است.بند رنگی اورجینال می بند 2 شیائومی مانند بند اصلی، سنسور را محکم در جای خود نگه داشته و به خوبی بر روی مچ دست شما می نشیند، حتی در طول شدید ترین تمرینات سنسور می باند در امنیت کامل می باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید