not loaded

انواع برس های آرایشی

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

نام کالا : برس رژگونه

- رنگ : سفید

- سایز :

  • سایز 1 : 20*11 سانتیمتر
  • ​سایز 2 : 16*5 سانتیمتر 
  • سایز 3 : 17*4 سانتیمتر
  • سایز 4 : 16*7  سانتیمتر

- موجود در سایز و مدل های مختلف

- جهت مشاهده و خرید سایز های موجود روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- بسیار نرم و لطیف

- با پوشش دهی بسیار خوب

- مناسب برای میکآپ

- قابل استفاده جهت رژگونه و کرم پودر

- مناسب جهت هدیه

- ساخت کشور چین

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آرایش صورت از علایق خانم‌ها به حساب می‌آید که به غیر از زیباتر شدن می‌توان گفت حس خوبی به آن‌ها می‌دهد. برخی از خانم‌ها دارای گونه‌های کم حجمی هستند و از آنجا که برجستگی گونه‌ها از ارکان زیبایی چهره به حساب می‌آید، می‌توانند با استفاده از رژگونه کمی گونه‌های خود را برجسته‌تر کنند و حتی خانم‌هایی که گونه‌های پر حجم‌تری دارند هم با استفاده از رژگونه زیبایی آن‌را نمایان‌تر می‌کنند و برای انجام آن نیاز به استفاده از برسی نرم بوده که به راحتی بتواند این مواد را بدون آزردن پوست بر روی صورت پخش کند. پیشنهاد امروز ما به شما خانم های زیبا و با سلیقه انواع برس های آرایشی است که هم کیفیت خوبی داره و هم قیمت مناسب.

از آنجا که برس‌های آرایشی هر روز با پوست شما در تماس هستند، می‌توانند مخزن باکتری‌ها باشند. این باکتری‌ها می‌توانند باعث ایجاد عفونت‌های بیشتر شوند، ضمن اینکه برس‌ها زمانی که تمیز باشند بهتر عمل می‌کنند و باعث نرمی پوست و ماندگاری بیشتر آرایش می‌شوند. حداقل ماهی یک بار برس‌های‌تان را بشویید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید

برس‌تان را در ظرفی که شامپوی بچه ریخته‌اید بچرخانید.

آب گرم را باز کنید و برس را در جریان آب گرم قرار دهید تا خوب شامپو از میان موهای برس برود، این کار باعث می‌شود چربی‌ها از آن زدوده شوند.

آب اضافی برس را با حوله بگیرید وموهای برس را حالت دهید و به آن شکل دهید. برای این‌کار با دست‌های تمیز موهای قلمو را در جهت مناسب بکشید. بهتر است این کار را شب انجام دهید و تا صبح به برس دست نزنید تا خشک شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید