not loaded

حراج فوق العاده اسپینر

(1 نظر)

5

پیشگامان پی سی نقدی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : اسپینر

- در رنگ و طرح های متنوع

- مدت زمان چرخش : ۳۰ ثانیه تا ۴ دقیقه

- وسیله ایی برای تفریح، سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت

- وسیله‌ای برای افزایش تمرکز

- وسیله ای خاص برای ایجاد آرامش

- ابزاری که در زمان های بی قراری و استرس به کمک شما می آید

- کلیه اسپینر ها دارای جعبه می باشند

- برای مشاهده موجودی طرح ها روی گزینه انتخاب کلیک کنید

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فیجت چیست ؟

فیجت ها ابزاری هستند که درواقع کاربرد فیزیکی خاصی ندارند اما کار با آنها لذت بخش و آرامش بخش است . فیجت در هر خانه ای پیدا می شود و ساده ترین چیزها می توانند به عنوان فیجت استفاده شوند. دکمه خودکار، جوی استیک یا حتی سبیل جزو چیزهایی هستند که به طور روزمره سوژه فیجت قرار می گیرند.

فیجت ها همیشه به عنوان کاربری جانبی برخی اشیا حضور داشته اند اما اینکه یک جسم به منظور این کار طراحی شده باشد یک پدیده نو است. فیجت ها اشیایی هستند که به صورت تخصصی برای تخلیه عصبی طراحی شده اند و هدفی جز این کار ندارند، همین باعث می شود که در دادن آرامش روانی بسیار موثر باشند.

انواع دیگر فیدجت ها :

  • معرفی چند نوع فیجت:
  • پازل‌های مغناطیسی و مقوایی
  • فیجت کیوب (مکعب ضد اضطراب)
  • شن‌های جادویی
  • مکعب روبیک
  • انواع لگوها
  • خمیر اسلایم
  • اسپینرهای دستی

حتما برای شما نیز پیش آمده هنگامی که در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید، دائما با کنترل تلویزیون بازی کنید، یا هنگامی که انتظار چیزی را می‌کشید، دسته کلید خود را در دست بچرخانید. روان‌شناسان معتقد هستند این عملکردهای ناخودآگاه ناشی از استرس و برای ایجاد تمرکز توسط مغز انسان انجام می‌شوند. بنابراین همه ما برای تمرکز حواس خود، باید شیوه‌ای داشته باشیم. اما گاهی کارهایی که برخی افراد برای تمرکز و کاهش استرس انجام می‌دهند باعث آسیب‌های مختلفی در فرد می‌شود. نظیر ناخن جویدن یا گزیدن لب. به همین دلیل محصولات متنوع و زیادی برای جایگزین کردن کنترل تلویزیون، دسته کلید یا آسیب به خود طراحی شده‌اند که اسپینر یکی از آن‌ها به شمار می‌آید.

فیجت اسپینر چیست ؟


اسپینر ها نوعی فیجت (Fidget) هستند. فیجِت ها به شما کمک میکنند تا راحتتر تمرکز کنید، در زمان استرس آرامش خودتون رو بدست بیارید و سرگرم بشید! اگر شما هم از اون دسته افرادی هستید که همیشه وقتی نشستید پای خودتون رو تکان میدید یا با دست خودتون با وسیله ای مثل خودکار بازی میکنید، این اسپینر ها برای شما ساخته شدند! اسپینر از مواد مختلفی ساخته می‌شود. مدل اسپینر فلزی طرح دار رنگین کمانی از جنس برنج است اما وزن ناچیز آن زحمتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. ابعاد کوچک این وسیله، حمل آن را راحت کرده است. توزیع یکسان وزن محصول باعث حفظ تعادل پره‌ها شده است. کیفیت بالای فلز به کار رفته در اسپینر فلزی شش پره و بلبرینگ تعبیه شده در آن، موجب شده تنها با ضربه کوچکی پره‌ها به خوبی بچرخند. اسپینر فلزی شش پره بسیار خوش دست بوده و طراحی زیبایی دارد.

طریقه استفاده :

استفاده از اسپینر به این صورت است که باید با یک دست آن را نگه داشت و با دست دیگر پره‌های آن را چرخاند. همچنین کاربران می‌توانند تنها با یک دست از این محصول استفاده کنند. کنترل سرعت چرخش پره‌ها دست کاربر است. اسپینر هنگام چرخش ظاهر زیبایی پیدا می‌کند. البته می‌توان اسپینر را روی سطح صافی قرار داد و بعد آن را چرخاند. نحوه چرخاندن پره‌ها هیچ قاعده‌ای نداشته و به میل کاربر بستگی دارد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام نگار خانم، همونطور مشاهده میکنین عکس های مختلفی نمایش داده میشه که به خاطر اینکه بعضی از مدل ها تمام میشه دیگه نداریم ازشون . با این حال تمام سعی و تلاش رو میکنیم که زود موجود کنیم .

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام ممنونم از کامنتتون . حتما چک میشه که در صورتی که موجود باشه برای سایت قرار بگیره .

نغمه جمشیدپور در 6 سال پیش

با سلام و خسته نباشید ببخشیداسپینر سه پر آتشین و اسپینر 5 پر رنگین کمان مجدد در سایت فروش اعلام خواهند شد؟؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام فاطمه خانم . ممنونیم به خاطر کامنت خوبتون . باید خدمتتون عرض کنیم قیمت های اسپینر هر کدام بین ۵ تا ۲۰ هزار تومن کاهش پیدا کرده از طرف تامین کننده .

فاطمه منصوری در 6 سال پیش

سلام لطفا اسپینر های بیشتری موجود کنید که قیمتشون پایین تر باشه ممنون

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام هر ۲ مدل کیفیت بالایی دارن . مدل کلانتر ساده تر هست چند تا پرده داره . با اینکه مدل صنعتی شما باید خودتون اون سر هم کنین و شکل جالبی داره . در کل اگر به دنبال یه اسپینر ساده هستین مدل کلانتر پیشنهاد میشه .

پوریا گل ریز در 6 سال پیش

سلام بین طرح کلانتر و صلیب صنعتی شما کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام اسپینر هایی که آوردیم از بهترین و بالاترین کیفیت اسپینر های بازار هستن . میزان چرخش اسپینر هم بستگی به نیروی اولیه هست که وارد میکنین . مطمئن باشین که کیفیت بالایی دارن و مهمتر به خاطر گارانتی ما درصورتی که باب میل شما نبود میتونین مرجوع بفرمایید .

نکویی در 6 سال پیش

اسپینر نینجا تا چند دقیقه می چرخد؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

خرید حضوری نداریم . بعد از خرید اینترنتی بسته به درب منزل شما ارسال میشه و شما در صورت رضایت نداشتن از کالا تا ۷ روز امکان پس دادن کالا وجود داره .