تخفیف های مشابه

(بهترین) اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی

نگران خریدت نباش !
درصورت عدم استفاده از کوپن ، بازگشت 100٪ وجه تضمین میگردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : اسپیکر بلوتوث قابل حمل  شیائومی ( مستطیل )

-  ابعاد :  ۱۶.۸ سانتیمتر طول - ۵.۸ عرض - ۲.۵ ضخامت

- وزن : ۲۷۰ گرم ( بسیار سبک )

- رنگ : آبی صورتی طلایی

- پورت ورودی : Micro USB برای شارژ کردن

- قدرت خروجی :‌۲ تا اسپکیر قدرتمند ۳ وات

- دارای ۲ کانال خروجی

- فرکانس پاسخگویی : ۸۵ کیلوهرتز تا ۲۰ هزار کیلوهرتز

- دارای باتری 1500 میلی آمپری قدرتمند

- زمان شارژ باتری : ۲.۵ ساعت

- عمر باتری : ۸ ساعت مداوم

- ورژن بلوتوث : 4

- شعاع بلوتوث : ۵ - ۱۰ متر

- دارای تکنولوژی CVC6.0 برای تفتیک صدا

- دارای میکروفن برای جواب دادن به مکالمات

- دارای باتری داخلی قابل شارژ

- قابلیت پخش با بلوتوث ، AUX ، مموری و USB

- صدای surround و فراگیر

- دارای آمپلی فایر قدرتمند

- سخت و با دوام

- ضد شک

- محتویات جعبه : اسپیکر و دفترچه راهنما ، کیف حمل

- ساخت چین

- لینک محصول در سایت شیائومی

توضیحات

ویدیو این اسپیکر :‌

 

 

اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی، ویژگی‌هایی بی‌نظیر را با قیمتی بسیار اندک ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب آن، وجود میکروفون توکاری است که امکان دریافت تماس را فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها، کیفیت ساخت آن هم بسیار عالی بوده و در محدوده قیمتی خود، جزو بهترین اسپیکر‌های بازار است. این محصول طراحی شیک و مینیمالیستی داشته و سبک بودن آن، سبب افزایش قابلیت حمل آن شده و می‌توانید در هر مکانی، از موسیقی لذت ببرید. این اسپیکر، از چندین حالت بازپخش موسیقی پشتیبانی کرده و با تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات، سازگار است. این سازگاری از طریق بلوتوث ۴٫۰ انجام می‌شود.

جالب است بدانید که با یک شارژ، امکان بازپخش ۸ ساعت موسیقی برای شما فراهم خواهد شد.

 

طراحی و مشخصات

اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی، در بسته‌ای کوچک ارائه می‌شود که در حدود اندازه جامدادی است. همچنین لوازم جانبی ابتدایی را شامل نمی‌شود، زیرا جعبه آن تنها شامل یک کیسه و خود اسپیکر است و حتی کابل شارژ USB ندارد. که البته این مورد بخاطر هرچه کمتر کردن قیمت فروش آن است. از طرفی شما حتماً یک کابل USB اضافه دارید یا قادر به خریداری آن هستید.

 

خود بلندگو، جمع‌وجور و نسبتاً جذاب است. بدنه آن کاملاً فلزی است و ظاهری فوق‌العاده، محکم و ساخت خوب دارد. کوچکی و براقی این دستگاه، سبب نگهداری آسان آن می‌شود. رویه مشبک آن، طرحی جذاب و خال خالی دارد. این محصول، در دو رنگ طلایی و آبی ارائه می‌شود. هردوی آن‌ها جذاب هستند، اما نسخه آبی آن، جذاب‌تر است. وزن این دستگاه ۲۷۰ گرم و پائین بلندگو، دو پایه لاستیکی کوچک برای نگهداری دارد که برای جذب طنین هم مناسب است.

 

 

 

این بلندگو، مجهز به دو درایور ۳۶ میلی‌متری و خروجی ۳ واتی در هر کانال است. Bluetooth Speaker از بلوتوث ۴٫۰ برای ارتباطات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و محدوده پاسخ فرکانسی ۸۵ تا ۲۰۰۰۰ هرتز دارد. این محصول به سرعت و بی هیچ نقصی، به گوشی ما متصل شد. صدای آن بسته به حالت انتقال صوتی مورد استفاده شما، بسیار متفاوت است. بلوتوث صدایی یکسان از هر دو کانال خارج می‌کند و برای این کار، از یک کابل استریو برای تقسیم صداهای زیاد و کم بین دو درایورها استفاده می‌کند.

یک میکروفون هم در این دستگاه قرار دارد، بنابراین می‌توانید از Mi Bluetooth Speaker به عنوان هندزفری برای تماس استفاده کنید. این بلندگو یک باتری داخلی ۱۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که آن را برای حدود ۵ یا ۶ ساعت بازپخش مداوم در حین بررسی ما، روشن نگه داشت. سمت چپ محصول، یک سوکت ورودی aux، درگاه میکرو USB و میکروفون دارد، درحالی که در سمت راست آن، دکمه‌های پاور، بالا بردن صدا/رفتن به فایل بعد، پائین آوردن صدا/رفتن به فایل قبلی، جفت کردن و میزان باتری وجود دارد.

 

عملکرد

ما از تلفن‌های همراه هوشمند اندروید به عنوان دستگاه منبع برای Xiaomi Mi Bluetooth Speaker، هم از طریق بلوتوث و هم کابل استریو ۳٫۵ میلی‌متری استفاده کردیم. قطعه‌های صوتی مورد استفاده برای نقد و بررسی، Music Is Forever از Protoculture، Ten Tigers از Bonobo و Mountains از Intersteller بود. از این دستگاه در هنگام بازی و تماشای ویدئو در YouTube هم استفاده شد.

با Music Is Forever شروع کردیم که یک آهنگ سبک  ترنس است. این قطعه، به سرعت اوج گرفته و نت‌ها را با وضوح، اجرا می‌کند. کیفیت صدای دستگاه برای پخش این آهنگ، فوق‌العاده بود و وضوح، شفافیت و ضربه باس قوی داشت. فرکانس‌های پائین باس، عمیقاً طنین می‌انداختند و این طنین، تا محدوده فرکانس میانی هم ادامه داشت. وضوح صدای خروجی این محصول، سبب لرزش سنگین بلندگوها می‌شود که درواقع، گاهی سبب افتادن آن می‌شد.

 

در آهنگ Ten Tigers، کشف کردیم که صدا در سرتاسر محدوده فرکانسی، به خصوص در صداهای پایین و میانه، شفاف است. صداهای بلند، به خصوص در پاسخ‎ها، اندکی ضعیف بودند، اما حاصلِ غلبه‌ی صداهای پائین بود، نه ضعیف بودن صداهای بلند. محدوده میانی، شفاف بود و به‌طور کل، برای یک بلندگو، صدایی جذاب با قیمتی مناسب داشت.

در آهنگ Mountain، صدا اندکی با ملایمت شروع شد، بیت‌ها در سرتاسر آهنگ، منحصربه‌فرد و طنین‌انداز بودند. به دلیل وجود دو درایور مجزا، که پهنای مناسبی ایجاد می‌کنند، سطح صدا عالی است.

اندکی پهنای صوتی بیشتری را در هنگام اتصال با بلوتوث مشاهده خواهید کرد، اما انتقال صوتی با استفاده از کابل استریو، تفکیک بهتری را ارائه می‌دهد. بجز موارد ذکر شده، تفاوت عمده دیگری بین این دو شیوه مشاهده نمی‌شود، و به‌طور کلی، در سرتاسر حالت‌های صوتی و انواع فایل، یکپارچگی خود را حفظ می‌کند.

جمع‌بندی

پیدا کردن اسپیکرهای بلوتوثی با قیمت مناسب، آسان نیست. این اسپیکر شیائومی، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های بی‌سیم با قیمت مناسب شناخته می‌شود. صدای آن با توجه به هزینه پرداختی، فوق‌العاده رضایت‌بخش است و در هنگام گوش کردن آهنگ‌هایی با باس سنگین، مانند راک و الکترونیکا، از آن لذت خواهید برد. ساخت خوبی دارد، زیباست و استفاده آسانی دارد.

منبع : می همراه

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

سوالات خود را بپرسید



نوید زمانیان در 6 سال پیش
در يك كلام فوق العاده. بسيار با كيفيت از كيفيت صداش و حجم صداش شگفت زده ميشيد. مرسي شيراز تخفيف
میلاد فخر در 6 سال پیش
بسیار بسیار ممنونم آقا نوید . ما خودمون موفق به دیدن این اسپیکر نشدیم ولی هر کس که خرید کرده و ریویو های اینترتی رو خوندیم همه ازش راضی بودن . فقط تنها ایرادی که گفتن مثل اینکه موقع شروع یکی ۲ کلمه چینی میپرونه (((: . از اینکه ما رو در جریان نظرتون قرار دادین بسیار ممنونیم .
پروانه فتحی در 6 سال پیش
سلام چرا دفترچه راهنماي انگليسي نداره مدت زمان لازم براي شارژ كاملش چقدر هست
میلاد فخر در 6 سال پیش
سلام پروانه خانم عزیز اول تشکر میکنیم از پیام و سوالی که فرمودید شرکت شیائومی یک شرکت بسیار معروف و با کیفیت چینی هست برای همین دفترچه راهنمای محصولات به زبان چینی عرضه میکنه با این حال این اسپکیر قابلیت ۹-۱۰ ساعت پخش مداوم داره چون یک باتری ۱۵۰۰۰ میلی امپری در اون هست . اگر صدا روی حالت بسیار بلند باشه این زمان کم میشه به مراتب . باز اگر سوالی باشه در خدمتتون هستیم
نوید زمانیان در 6 سال پیش
در جواب خانوم پروانه باید بگم که دستگاه وقتی شارژ شه چراغ چشمک زن اون از قرمز به آبی تغییر رنگ میده و این یعنی ۱۰۰% شارژ شده و زمان تقریبی هم حدود ۳ تا ۴ ساعت هست ، زمان پخش هم ۶ الی ۸ ساعت متغیر هست . شیراز تخفیف جان در جواب دوستمون اشتباهی زدید ۱۵۰۰۰ میلی آمپر به جای ۱۵۰۰
دلارا باقری در 6 سال پیش
سلام روز بخیر این اسپیکردر محیط باز هم صدای قدرتمندی داره و سوال دیگه اینکه برای محیط بسته اون اسپیکرگرد شیائومی جواب میده یا این مدل رو باید بگیرم؟
میلاد فخر در 6 سال پیش
سلام دلارا خانم . باید خدمتتون عرض کنیم که اسپیکر گرد برای محیط های بسته عالی جواب میده مثلا برای یک اتاق صدای خیلی بلند واضح داره ولی قدرت و بیس مدل مستطیل رو نداره . که البته از نظر قیمت هم کاملا مشخص هست . هر کدام از ۲ اسپیکر رو بگیرید هیچ وقت از خریدتون پشیمون نمیشین .
نظر بدهید

هنوز نظری ثبت نشده.

برچسب ها

اسپیکر , شیائومی , QBBH4043CN , می , همراه , شیراز , شیرازتخفیف , صورتی , آبی , طلایی , قدرتمند ,