تخفیف های مشابه

یوگای قدرتی و چربی سوز باشگاه یوگا آرامیس

نگران خریدت نباش !
درصورت عدم استفاده از کوپن ، بازگشت 100٪ وجه تضمین میگردد.

جزئیات تخفیف

داشتن اندامی زیبا و ایده آل با باشگاه یوگا آرامیس

قابل استفاده برای بانوان  

مدت زمان هر جلسه یک ساعت و نیم می باشد.

تعداد جلسات ۲ جلسه در هفته می باشد.

 

روزهای ارائه سرویس :

  • دوشنبه ها ساعت ۱۸
  • پنج شنبه ها ساعت ۱۰:۳۰ 

دارای رختکن در محیطی مجزا

محیطی کاملا مناسب جهت انجام تمرین های هوازی و ورزش های سالم

دریافت کارت بیمه با پرداخت هزینه جداگانه در محل

امکان استفاده از سایر خدمات باشگاه یوگا آرامیس با پرداخت هزینه جداگانه در محل

توضیحات

میزان کالری‌سوزی با یوگا

قطعاً می‌دانید که برای لاغر شدن، باید میزان کالری که می‌سوزانید از کالری دریافتی‌تان بیشتر باشد. خب بهتر است ابتدا میزان کالری‌سوزی تمرینات ورزشی دیگر را با تمرینات یوگا مقایسه کنیم.(یوگای قدرتی معجزه می‌کند!)

  • با یک ساعت شناکردن ۴۰۰ کالری می‌سوزانید؛
  • با یک ساعت دویدن ۶۶۰ کیلوکالری می‌سوزانید؛
  • با یک ساعت ایروبیک ۴۶۰ کیلوکالری می‌سوزانید؛
  • با یک ساعت تمرین تنیس خاکی ۴۷۰ کیلوکالری می‌سوزانید.

اما در مورد یوگا چطور؟ ورزشی که حتی ضربان قلب شما را افزایش نمی‌دهد، چه مقدار کالری‌سوزی خواهد داشت. جالب اینجاست که با یک ساعت ورزش یوگا تنها ۱۷۵ کیلوکالری خواهید سوزاند! یعنی این کالری‌سوزی دقیقاً به اندازه یک ساعت پیاده‌روی بسیار آرام و لاک‌پشتی است (تمام این کالری‌سوزی‌هایی که به شما برحسب ساعت گفتیم براساس فعالیت یک خانم ۷۰ کیلویی است). پس چگونه می‌توان با انجام تمرینات یوگا وزن کم کرد؟! باید عمقی‌تر به این ورزش نگاه کنیم.

حقیقت یوگا و لاغری دائمی

لازم است بدانید که یوگا، یک نوع ورزش ذهنی است که باعث می‌شود متفکرانه‌تر به زندگی نگاه کنید. با ورزش یوگا، دیگر گرسنگی حقیقی را از گرسنگی کاذب تشخیص خواهید داد.(با ۱۰ دقیقه تمرین یوگا قدرتمند شوید!)

می‌توانیم به صورت کلی بگوییم که این ورزش باعث می‌شود تا اعماق بدن خود را ببینید و از خودتان بابت هر نکته کوچک و جزئی سؤال بپرسید. البته تسلط و کنترل بر احساسات شخصی نیز یکی دیگر از فواید ورزش یوگاست. با شرکت در کلاس متوجه خواهید شد که هیچ تمایزی بین مغز، بدن و احساسات وجود ندارد و همه این‌ها باهم در ارتباط است.

بگذارید برای درک بهتر این قضیه مثالی بزنیم؛ سارا که تنها ۸۸ کیلو وزن داشت و تازه به وزن ایده‌آل خود رسیده بود. بعد از اطلاع از ابتلای مادرش به بیماری سرطان، درگیر اضطراب و استرس‌های فراوانی شد، که همین درگیری‌های ذهنی باعث می‌شد تا بدون اختیار، غذای زیادی بخورد؛ اما بعد از اینکه سارا در کلاس‌های یوگا شرکت کرد، با کنترل استرس و احساساتش توانست به کلی عادت‌های بد خود را کنار بگذارد و به وزن قبلی برگردد. مادر سارا با شیمی‌درمانی بهبود یافته است). تمام این داستان، در یک جمله خلاصه می‌شود: «متوجه می‌شوید که آیا واقعا گرسنه‌ هستید؟» و اگر نیستید، چرا باید غذا بخورید؟

بهترین نتیجه‌ای که از ورزش گرفته می‌شود، این است که احتمال ابتلا به بیماری‌های کشنده مثل بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، پوکی استخوان، دیابت، چاقی، کلسترول بالا، سرطان سینه، ایست و حملات قلبی و ورم مفاصل را کاهش می‌دهد. حالا دیگر می‌دانید که چرا ورزش‌کردن، برای شما مفید است. پس با انتخاب یک برنامه ورزشی اصولی، از همین امروز زندگی خود را متحول کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

سوالات خود را بپرسید



نظر بدهید

هنوز نظری ثبت نشده.

برچسب ها

یوگا , یوگا قدرتی , چربی سوزی با یوگا , یوگا در خانه , یوگا ویژه ,