تخفیف های مشابه

اسب سواری باعث افزایش تمرکز میشود باشگاه سوارکاری ملل

۵
(۰)
(۰)
(۰)
(۰)
(۳)
امتیاز : ۵.۰۰
(۳ نظر)
نگران خریدت نباش !
درصورت عدم استفاده از کوپن ، بازگشت 100٪ وجه تضمین میگردد.

جزئیات تخفیف

اسب سواری در باشگاه سوارکاری ملل با ۴۰٪ تخفیف

 

مدت زمان سوارکاری: یک ساعت (همراه با آموزش)

 

مخاطب: بانوان و آقایان 

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه 

  • صبح ها  ۸ الی ۱۲ 
  • عصرها  ۱۷ الی ۲۱ 

پنج شنبه و جمعه 

  • صبح ها  ۸ الی ۱۲ 
  • عصرها  ۱۶ الی ۱۹

رده سنی ۶ الی ۹۰ سال

وزن زیر ۸۵ کیلو

مجموعه سوارکاری ملل دارای:

  • مساحت بیش از 15,000 متر
  • زیر نظر مجرب ترین مربیان
  • کافی شاپ
  • پارکینگ

 

ـ امکان استفاده از سایر خدمات باشگاه سوارکاری ملل با پرداخت هزینه جداگانه در محل

-عکس های فوق عکس های واقعی از محیط میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

توضیحات

چه برای تفریح سوار اسب شوید و چه در حال آماده کردن خود و اسب خود برای مسابقات کشوری باشید، اسب سواری از مزایا و فواید زیادی برخوردار است. اگر شما با این سوال رو به رو هستید که آیا این فعالیت ارزش این را دارد که خود را درگیر آن کنید، بد نیست که به بعضی از فواید و تاثیرات سوارکاری بر روی ذهن و بدن توجه کنید:

منافع قلبی و عروقی

قدم رفتن اسب باعث برانگیختن ارگان های درونی بدن درست مانند راه رفتن خود انسان میشود. اگرچه اسب سواری ساده به نظر می رسد، اما ۱ ساعت اسب سواری میتواند معادل ۱ ساعت دویدن با سرعت ۸ کیلومتر در ساعت یا دوچرخه سواری با سرعت ۱۹-۲۲ کیلومتر در ساعت کالری بسوزاند. همچنین اسب سواری درمقایسه با ورزش های دیگری مانند شنا و پیاده روی بر روی زانو ها فشار کمتری وارد میکند. افزایش سرعت اسب و طولانی تر کردن مدت سوارکاری باعث افزایش دشواری ورزش میشود و در نتیجه باعث کالری سوزاندن بیشتری میشود. 

تقویت ماهیچه ها و انعطاف پذیری
بعد از اولین دفعه ی سواری ممکن است شما ماهیچه هایی را احساس کنید که قبلا از وجود آنها بی خبر بودید. این به دلیل حرکت اسب و تاثیر آن بر سوار در هنگام سواری است. برای اینکه سوارکار از موضع درستی در زین برخوردار باشد، سوارکار باید برای هر جنبشی که اسب انجام می دهد، واکنشی انجام دهد. این بدان معناست که ماهیچه های او باید با توجه به حرکت اسب منقبض و منبسط شوند که در عمل این باعث قوی تر و ورزیده شدن تمامی ماهیچه های بدن میشود.

تقویت تعادل و هماهنگی
حرکت هایی که برای هدایت اسب باید انجام شوند مستلزم هماهنگی میان پاها، دست ها و موقعیت/حالت بدن همه در آن واحد میباشد. در سوارکاری باید کارهای زیادی به طور هماهنگ و همزمان انجام شوند تا اسب هر کار کوچکی را انجام دهد; برای مثال زیاد کردن سرعت و یا حتی قدم رفتن در یک مسیر دایره ای فرضی بدون اینکه اسب از مسیر خارج شود نیازمند هماهنگی کامل میان اعضای بدن است.

افزایش تمرکز و حافظه
اسب سواری باعث افزایش تمرکز میشود. مغز شما نیز همانند بدن شما برای تقویت قابلیت های خود نیاز به تمرین دارد. وقتی که برای سوارکاری می روید از همان لحظه ای که شروع به آماده کردن اسب خود برای سواری میشوید تا لحظه ای که در حال پایین آوردن زین از روی اسب خود هستید به تمام جزییات توجه میکنید که این تمرین فوق العاده ای برای مغز محسوب میشود، اما چیزی که بیش از همه باعث افزایش تمرکز میشود تمرکز شما در هنگام سوارکاری برای هماهنگ بودن با حرکات اسب است.

علاوه بر این تحقیقات نشان داده که یادگیری مداوم در طول زندگی میتواند مانع از دست دادن حافظه شود، و حتی حرفه ای ترین سوارکاران نیز میپذیرند که در سوارکاری همواره چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد.

افزایش صبر و بردباری
اسب سواری نیازمند کسب دانش و مهارت زیادی است که لازمه ی این یادگیری و آشنایی با اسب ها و رفتار و فیزیولوژی آنها، وقت و صبر است. به همین دلیل اسب سواری مانند بسیاری از ورزش های دیگر باعث افزایش صبر و بردباریمیشود.

افزایش اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری
اینکه قابلیت این را داشته باشید که از حیوانی بسیار بزرگ تر و تنومند تر از خودتان مراقبت کنید و او را کنترل کنید، تاثیر باور نکردنی ای بر روی اعتماد به نفس شما میگذارد و خود به تنهایی نیز احساس فوق العاده ای به شما می دهد. همچنین وقتی که شما با حیوانی با این عظمت و قدرت کار می کنید در حالی که هر کار کوچک شما میتواند بر روی حیوان تاثیر بگذارد، به طور ناخودآگاه در قبال امنیت اسب و اطرافیانتان احساس مسئولیت میکنید.

کاهش استرس و اضطراب
با اینکه اسب سواری میتواند چالش های خودش را داشته باشد، اما بسیاری از افراد وقت سپری شده در هنگام اسب سواری را آرامش بخش می یابند. موقع سوارکاری شما باید بر روی تمامی مراحل تمرین دقت کنید و در این حین به طور ناخودآگاه نگرانی ها و مشکلات روزمره خود را فراموش میکنید. جدا از این، تنها همان احساس شادی و آزادی ای که در هنگام اسب سواری احساس می کنید و لذتی که از آن به دست می آورید، چه از یادگیری یورتمه رفتن و چه از مقام آوردن در مسابقات کشوری، بسیار متفاوت از هر احساسی است که تا به حال حس کرده اید و به طرز فوق العاده ای باعث کاهش استرس و اضطراب میشود.

یک ورزش کامل
در طی تحقیقات راه اندازی شده توسط انجمن اسب انگلستان (The British Horse Society) ثابت شده است که شرکت منظم در اسب سواری برای سلامت انسان مفید است.  این تحقیقات که توسط دو دانشگاه در انگلستان (The University of Brighton و  Plumpton College) انجام شده، به بررسی تاثیرات ورزش های مرتبط با اسب و اسب سواری بر روی سلامت پرداخته است و این تحقیقات حاکی از این بود که در اسب سواری مصرف انرژی آن قدری است که اسب سواری جزو ورزش های با شدت متوسط شناخته شود. ورزش های با شدت متوسط، ورزش هایی هستند که دولت  انگلستان (به طور دقیق تر خدمات بهداشتی دولت انگلستان) اعلام کرده انجام آنها به مدت ۱۵۰ دقیقه در هفته باعث تداوم سلامت افراد میشود. اگرچه تاثیرات مفید سوارکاری بر روی سلامت ذهنی و جسمی همواره تصور میشد، اما نتایج این تحقیقات اثبات علمی برای این مسئله اند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

سوالات خود را بپرسید



علیرضا مومنی در 5 سال پیش
سلام؛ آیا از یک اسب دونفر میتوانند استفاده کنند؟ به عبارتی یک کوپن خریداری شود و یکساعت دو نفر اسب‌سواری کنند؟
سید جواد موسوی (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر گرامی هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می باشد.
bahararyan در 5 سال پیش
چرا درصد تخفیف رو آوردید پایین??
سید جواد موسوی (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر گرامی تخفیف شد ۷۰٪
کاربر در 5 سال پیش
30 تومن بود که چرا شد 60؟
سید جواد موسوی (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر گرامی واسه مدت محدود بود
امیرحسین طباطبایی در 5 سال پیش
تایم مفید اسب سواری یک ساعت هست؟یا اموزش هم دارید؟
سید جواد موسوی (کارشناس شیراز تخفیف)
سلام کاربر گرامی بله همراه با آموزش هست.
نظر بدهید

فاطمه زارع ده بزرگی در ۵ سال پیش
از تمیزی و زیبایی و با کلاس بودن باشگاه هرچی بگم کم گفتم آموزش هم عالی

برچسب ها

باشگاه _ سوارکاری , اسب _ سواری , باشگاه_اسب _سواری_ملل , آموزش_سوارکاری , بهترین_باشگاه_سوارکاری , باشگاه_سوارکاری_شیراز , باشگاه_بانوان ,