تخفیف های مشابه

اتاق معمای میراث ویکتوریا مجموعه بازی های فکری ققنوس

نگران خریدت نباش !
درصورت عدم استفاده از کوپن ، بازگشت 100٪ وجه تضمین میگردد.

جزئیات تخفیف

امکان استفاده لحظه ای

 اتاق معمای تخصصی کودکان  در مجموعه بازی های فکری ققنوس

- رده سنی ۶ تا ۱۲ سال

- امکان حضور والدین با خرید کوپن بلامانع میباشد. 

- هدف اصلی این بازی ها بعد از دور کردن کودکان از دنیای مجازی و بازی های ویدئویی که آنها را روز به روز به انزوا طلبی نزدیک تر می کند، آموزش کار گروهی است. در این بازی کودکان شما در قالب یک گروه وارد اتاق معما می شوند و با استفاده از کار تیمی، هوش، دقت و سرعت عمل باید سرنخ های موجود در اتاق را پیدا کنند و با استفاده از سرنخ ها و کشف ارتباط بین آنها و معما ها سعی کنند که به هدفی که برای هر اتاق معما تعریف شده برسند. 

- برای حل هیچ معمایی نیاز به دانش خاص یا استفاده از اطلاعات آکادمیکی که در مدرسه آموخته اند ندارند. معما ها هوش های هشت گانه گاردنر کودک را به چالش خواهند کشید و تجربیاتی جدید برای کودکان رقم خواهد زد.

 

- اسامی اتاق ها : 

  • باغ اسرار آمیز
  • کاراگاهان زبل
  • راز گنج

- تعداد نفرات برای بازی حداقل ۳ نفر حداکثر ۶ نفر

- هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر میباشد.

- هر کوپن قابل استفاده برای یک ساعت بازی میباشد.

-سانس های قابل رزرو : ساعات ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۶ ، ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۲

- برای رزرو کد کوپن را ارسال کنید و تماس بگیرید.

- برای اطلاع بیشتر در مورد روند بازی به بخش توضیحات مراجعه کنید و قبل از بازی توضیحات لازم توسط مجموعه محترم ققنوس ارائه داده میشود

 

مشخصات مجموعه بازی های فکری ققنوس :

  • محیطی آرام و امن جهت گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها برای پر کردن صحیح اوقات فراغت و تفریحات سالم است
  • کافی شاپ : دارد
  • اتاق مافیا (با تخفیف در شیراز تخفیف)
  • اتاق فرار جوکر: دارد (با تخفیف در شیراز تخفیف)
  • و...

- بعد از خرید کوپن تماس بگیرید و کد کوپن را برای رزرو ارسال کنید.

- لطفا بدون رزرو و بدون ارسال کد کوپن به مجموعه مراجعه نفرمایید.

insta: qoqnoos_shz , site: qoqnoos.org

- امکان استفاده از تخفیف فقط با ارائه کد کوپن امکان پذیر میباشد.

توضیحات

ـ موسسه بازی های فکری ققنوس با هدف گسترش فعالیت های فکری و ذهنی در کنار کار تیمی و گروهی و دوری از دنیای مجازی در همه گروه های سنی، با بهره گیری از اساتید دانشگاه و مشاوران زبده شهر شیراز، در شهریورماه نود شش تحقیقات گسترده ای را در خصوص ایجاد فضایی متناسب با نیاز های روز کشور عزیزمان آغاز کرد. بدین سبب در شهریور ماه نود و هفت ضمن یافتن فضای مناسب و بومی سازی طرح های بازدید شده و مقالات معتبر خارجی مجموعه ای تحت عنوان موسسه بازی های فکری ققنوس تاسیس گردید.

 داستان بازی:

پس از مرگ ملکه ویکتوریا در سال 1901 خاندان پادشاهی انگلستان متوجه اتفاقات مرموزی شد. از جمله مفقود شدن جواهرات ارزشمند سلطنتی که میراث بریتانیای کبیر بود. پسرش پرنس ادوارد هفتم، خبره ترین کارآگاه های بریتانیا را استخدام کرد تا میراث سلطنتی ویکتوریا را پیدا کند اما هیج کس موفق به یافتن آن نشد. هرکدام به نوعی بعد از خروج از اتاق ویکتوریا دچار جنون شدند و خاندان پادشاهی از یافتن میراث نا امید شد.تا اینکه کینگ جورج در سال 1930 یعنی 6 سال قبل از مرگش تصمیم می گیرد تا آبروی بر باد رفته خاندان را باز گرداند و به هر قیمتی شده میراث  را پیدا کند.شما آخرین گروهی هستید که برای یافتن میراث  استخدام شده اید. آبروی بریتانیا در دستان شماست.آخرین اطلاعات بدست آمده از کارآگاهان قبلی حاکی از آن است که روح سرگردان ویکتوریا به دلیلی از میراثش محافظت می کند. هدف اول شما کشف علت و در نهایت یافتن میراث است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

سوالات خود را بپرسید



نظر بدهید

هنوز نظری ثبت نشده.

برچسب ها

خانه ـ کودک , تخفیف ـ خانه ـ کودک , قیمت ـ خانه ـ کودک , اتاق فرار کودک , اتاق ـ فرار , اسکیپ ـ روم ,