not loaded

هندزفری دور گردنی wiwu

لوازم جانبی موبایل آوات

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

هندزفری دور گردنی wiwu

مشخصات فنی کالا: 

  • برند : wiwu (ویو)
  • نوع  : دورگردنی
  •  دکمه ای برای قطع و وصل کردن مکالمه : دارد

 

- برای راحتی در امکان پاسخ‌دهی به تماس‌ها و کنترل موسیقی کلیدی در هندزفری wiwu قرار داده شده است، این دکمه با کل گوشی‌‌های هوشمند سازگاری دارد. 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

در زمان رانندگی و نیز دیگر اموری که نمی‌توان با گوشی همراه کار کرد، نیاز به وسیله‌ای داریم که ضمن ایجاد امکان  برقراری تماس، در حین استفاده از آن به راحتی از دست‌ها استفاده شود  و درگیر گرفتن گوشی نباشند. امروزه یکی از ابزارهای لازم برای این منظور هدست‌ها و هندزفری‌ها دور گردنی شناخته شده اند که به ما کمک می‌کنند که هم‌زمان تماس بگیریم یا با تلفن همراه خود به موسیقی گوش دهیم و هم کارهای مهمی مانند رانندگی را به راحتی انجام دهیم. از این رو هندزفری (Hands-free) نامی است که بر این وسیله مفید و جذاب گذاشته اند. در عصر تکنولوژی هندزفری‌های بلوتوثی و بدون سیم و دورگردنی نیز در مدل‌ها و با ورژن‌های مختلفی در بازار ابزار جانبی عرضه شده اند که با آن می‌توانید هم‌زمان از گوشی استفاده کنید و آهنگ گوش کنید و هم می‌توانید سایر کارهای خود را به راحتی انجام دهید. هندزفری بلوتوثی و دورگردنی با کمک این تکنولوژی موجب کاهش محسوس خطرات و تصادفات رانندگی شده اند.ین روز ها یکی از هدفون های پر فروش و محبوب در بازار هدفون wiwu است. این محصول مانند دیگر کالا های این کمپانی بسیار زیبا ، ساده و حرفه ای است. این هدفون  وزن بسیار کمی دارد و به دلیل طراحی استاندارد در زمان استفاده‌ی طولانی، احساس خستگی نخواهید کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید