میوه خشک (۱۰میوه)

فروشگاه موادغذایی روپات

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

میوه خشک (۱۰میوه)

 

-۱۰۰٪طبیعی 

-شامل ۱۰ نوع میوه : 

  • سیب
  • گلابی
  • هلو
  • الو قرمز
  • توت فرنگی
  • کیوی
  • آناناس
  • خرمالو
  • انبه
  • پرتقال  

-کد M6 وزن: 200 گرم

-کدM7 وزن: 150گرم  

-کد M8 وزن: 100 گرم

-کد M9 وزن: 200 گرم

-کد M10 وزن:200 گرم

- حاوی ویتامین های A, ویتامین C, پتاسیم, کلسیم, ویتامین K, شامل مواد معدنی,  سرشار از پروتئین

- کمک به تنظیم فشارخون, کاهش علائم آسم, کمک به به تامین آهن ضروری بدن

-برخی خواص میوه های خشک : 

برگه هلو :  منبعی عالی برای فیبر,فیبر از آن دست ترکیباتی است که به آسانی در هر کدام از میوه‌‌های خشک، از جمله هلو خشک یافت می‌شود. هر وعده‌ی مصرف به اندازه‌ی نصف فنجان میوه‌ خشک هلو حاوی حدود ۷ گرم فیبر، تقریبا ۳۰ درصد از نیاز روزانه به ویتامین های A,، و مقدار اندکی مواد معدنی نظیرمس و پتاسیم است. اگر از فواید فیبر برای سلامتی آگاه باشید، حتما می‌دانید چرا هلو خشک بهترین میوه‌ی خشک برای کمک به سلامتی دستگاه گوارش و درمان یبوست است. اگرچه هلو شاید آن‌چنان محبوب نباشد، ولی آن‌هایی که عاشق مخلوطی از طعم‌های ترشی و شیرینی هستند، حتما هلو را خیلی دوست دارند.

 گلابی خشک : تامین نیاز روزانه‌ی بدن به ویتامین K وقتی صحبت ازفواید گلابی برای سلامتی به میان می‌آید، می‌توانیم فهرست بلند بالایی از فواید آن را برشماریم، ولی فهرست حاوی فواید میوه‌ خشک گلابی برای سلامتی نیز، چیزی از فهرست فواید گلابی تازه کم ندارد. درست است که گلابی خشک جزء خشکبارهای رایج و محبوب به حساب نمی‌آید، ولی از شنیدن این حقیقت که گلابی خشک سرشار از ویتامین K است، حتما شگفت‌زده خواهید شد. ویتامین K به همراه کلسیم برای سلامتی استخوان‌ها ضروری است؛ از آن‌جا که بدن، به علت برخی عوامل نظیر کهولت سن، همیشه نمی‌تواند کلسیم مورد نیاز را جذب کند، مجبور می‌شود از ذخیره‌ی موجود در استخوان‌ها استفاده کند؛ ولی در این میان، ویتامین K همیشه می‌تواند در دسترس بدن باشد و به این ترتیب، به حفظ استحکام استخوان‌ها کمک کند.

 

-ارسال ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فرآیند خشک کردن میوه در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم میوه است. گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه ها در برخی از فصول سال فراوان تر از دیگر میوه ها هستند . در صورت تمایل به استفاده از میوه ها در فصول مختلف سال لازم است میوه ها را خشک کرده و از آن استفاده کنید . جالب است بدانید ایران پس از ترکیه در رتبه دوم جهان جهت تولید و صادرات میوه خشک می باشد. میوه های خشک خواص بسیار زیادی برای خانم های باردار و کوکان دارد که مصرف میوه خشک در این دوره از توصیه پزشکان نیز میباشد. از مزیت های میوه های خشک شده این است که شما می توانید آن ها را مدت زمان طولانی تری نگهداری کنید. برخی کشور ها به دلیل شرایط اقلیمی خود نمی توانند میوه های متنوع و زیادی داشته باشند به همین دلیل علاقه به استفاده از میوه های خشک شده ای دارند که برخی کشورها صادر می کنند. میوه های خشک طی فرآیند خشک شدن تقریبا مقدار زیادی از آب خود را از دست داده و به شکل منقبض و کوچک و درعین حال پر انرژی می شوند.
بسته بندی های میوه های خشک ارائه شده با کیفیت بالا و تزیینی قابل استفاده مجدد برای مصارف دیگر مواد غذایی نیز میباشد.
اینروزا برای حفظ سلامتی و کاهش استفاده از شیرینی و کربوهیدرات مضر میتوان با جعبه های کادویی و تزیینی همراه با میوه هایخشک خوش طعم و با کیفیت به دیدن دوست و آشنا رفت و همچنین جز یکی از اقلام پذیرایی و سوغاتی میشه از میوه خشک همراه با بسته بندی نفیس و کادویی استفاده کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید