not loaded

خودکار خوشنویسی بیک ۱٫۶ رنگی

(20 نظر)

4.1

خودکار خوشنویسی گنجی نژاد

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : خودکار بیک ۱.۶ رنگی

- خودکار با ساچمه بزرگ

- جوهر روان و پررنگ

- خودکار بیک اصل

- مخصوص خوشنویسی

- در رنگ های زیبا

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست 

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

خودکار بیک ۱٫۶ میلی متری، مناسب خوشنویسی و نوشتن خط تحریری این خودکار به دلیل داشتن ساچمه بزرگ و سر با سایز بزرگتر در بین محصولات بیک به نام بیک لارجر شناخته میشود و هم چنین برای عزیزانی که قصد یادگیری خط تحریری مقدماتی و یا پیشرفته و  رعایت ظرافت و ضخامت را دارند به دلیل داشتن سری با اندازه ساچمه درشت و همچنین روانی و رنگ بسیار خوب بهترین گزینه می باشد

جوهر روان و پررنگ و نوک نسبتاً نرم خودکار کریستال لارج بارزترین ویژگی آن است. بدنه‌ی شفاف این خودکار، به شما اجازه می‌دهد تا دائماً میزان جوهر باقی‌مانده در مخزن را رصد کنید. همچنین شکل شش‌ضلعی خودکار علاوه بر آسان کردن در دست گرفتن خودکار، مانع از لیز خوردن آن روی میز یا دیگر سطوح صاف می‌شود.از طرفی درپوش مخروطی شکل خودکار به راحتی در انتهای آن قرار می‌گیرد؛ ترفند هوشمندانه‌ای که می‌تواند مانع از گم شدن درپوش و خشک شدن جوهر خودکار شود. رنگ این درپوش هماهنگ با رنگ جوهر در نظر گرفته شده است. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

در 4 سال پیش

خیلی خودکار روان و خوبی بود