not loaded

ماژیک علامت زن |هایلاتر پنتر 3 رنگ (فسفری.سبز.نارنجی)

لوازم التحریر حلاجی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماژیک هایلایت ماژیکی مناسب برای علامت زدن نوشته ها و یا متن هایی است که نیاز به توجه بیشتری دارند. قشر وسیعی از دانشجویان و یا کارمندانی که علاقه به طبقه بندی نوشته ها و مرور نوشته ها و یا صورت جلسه های خود دارند، حتما یک ماژیک هایلایت در لوازم تحریر آنها دیده میشود. ماژیک هایلایت  پنتر، تولید شرکت معتبر و خوش نام پنتر است. این شرکت از جمله پیشگامان تولید لوازم تحریر در دنیا است و همواره سعی داشته است تا نوشت افزارها و لوازم التحریر هایی تولید کند که در کنار قیمت مطلب، بهترین کیفیت را نیز داشته باشند. این ماژیک پس از نوشتن بر روی کاغذ به سرعت خشک می شود و تا مدت ها براقیت خود را حفظ کرده و جوهر زیر نوشته را پخش نمی کنند.

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ماژیک علامت زن |هایلاتر پنتر 3 رنگ  (فسفری.سبز.نارنجی)

ماژیک علامت زن برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان که بدون علامت گذاری در کتاب یا جزوه خود، نمی توانند مطالعه کنند، انتخاب مناسبی است. اگر شما هم جزو این دسته هستید این افر با قیمتی ویژه شامل 3عدد ماژیک هایلایت پنتر در نظر گرفته شده است و رنگ حاصل از این هایلایتر مانعی برای کپی گرفتن از روی نوشته و یا فاکس کردن ایجاد نمی کند.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید