not loaded

غلط گیر نواری پنتر (پک 2تایی)

لوازم التحریر حلاجی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

غلط گیر نواری (پک 2تایی) 

مشخصات کالا :

  • طول نوار 8 متر با عرض 5 میلیمتر
  • طراحی ارگونومیک بدنه
  • با پوشش‌دهی مناسب و فاقد مواد سمی

 

- به دلیل اندازه و حجم کوچک، این غلط‌‌گیر به‌راحتی در کنار دیگر نوشت‌افزارهای شما قرار می‌گیرد. این بدنه‌ی شفاف به شما امکان می‌دهد که بتوانید مکانیسم عملکرد این نوار غلط‌‌گیر را ببینید

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

استفاده از یک غلط‌‌ گیر مناسب مانند «غلط‌‌‌‌گیر نواری پنتر مدلBonny » می‌تواند به‌سرعت اشتباهات شما را تصحیح نماید. این محصول تا مدت‌ها، اشتباهات شما را به‌طور کامل حذف میکند. فعالان و دوستداران محیط‌ زیست می‌توانند این غلط‌‌گیر را با خیال راحت استفاده کنند و به‌راحتی در جامدادی خود قرار دهند.  استفاده‌ی زیاد از این محصول آسیبی به شما وارد نمی‌کند. غلط‌‌‌گیر نواری پنتر مدل Bonny دارای نواری به طول 8 متر است. شما می‌توانید نوک این محصول را با دو زاویه‌ی مختلف 45 و 90 درجه روی کاغذ قرار داده و روی اشتباهات نوشتاری خود را بپوشانید. پوشش‌دهی بالا و خشک‌شدن سریع این لاک غلط‌‌گیر، امکان تصحیح فوری و کامل اشتباهات را فراهم می‌کند. بدنه‌ی این غلط‌‌گیر قابل‌بازیافت است و به همین دلیل افرادی که برای حفظ محیط‌ زیست تلاش می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.از طرفی نوار استفاده‌شده در این محصول کاملا غیرسمی و بدون بوست؛ ازاین‌رو تماس پوست با این نوار یا استشمام آن به پوست و ریه‌ی شما آسیبی نمی‌زند. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید