not loaded

لیوان دمنوش ساز آرشیدا

لوازم خانگی مختارنامه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

لیوان دمنوش ساز آرشیدا

 

- جنس : پیرکس

- ابعاد لیوان : قطر: 7، ارتفاع: 14 سانتی‌متر

- ابعاد مخزن : ابعاد مخزن

- دارای فیلتر داخلی

- مناسب برای انواع دمنوش

-  قابل استفاده در مایکروفر و اجاق فر

-  شست‌وشو با ماشین ظرفشویی

-  حاوی یک بسته چای سبز

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

دم‌نوش‌ها این روزها طرفداران زیادی دارند چرا که علاوه بر طعم خوبی که دارند، حال و هوای افراد را تغییر می‌دهند و صدالبته خواص درمانی و دارویی زیادی هم با نوشیدنشان عاید فرد می‌شود.  دم‌نوش‌ساز مدل D01 (آرشیدا) «Arshida» یک لیوان شیشه‌ای به همراه صافی و درپوش است که به‌دلیل شفاف بودن می‌توان رنگ دم‌نوش را دید. این دم‌نوش‌ساز لیوانی مناسب یک نفر است که ارتفاعی برابر با 14 سانتی‌متر و قطر 7 سانتی‌متری دارد.

برای دم کردن گیاه یک مخزن از جنس بدنه تعبیه‌شده که در کف آن شیارهایی برای عبور آب و عصاره گیاه خالی شده است. برای استفاده باید لیوان را از آب جوش پر کرد و سپس گیاه موردنظر را داخل مخزن قرار داد، در لیوان را بست و به مدت 10 تا 20 دقیقه به آن فرصت داد تا دم بکشد. جنس لیوان دمنوش‌ساز آرشیدا از پیرکس و نشکن است و حتی می‌توان از آن داخل ماکروویو استفاده کرد. وزن لیوان در حالت خالی در حدود 220 گرم است.

به‌عنوان هدیه یک بسته چای سبز داخل جعبه‌ی این لیوان قرار داده‌شده است. با خرید این لیوان کاربردی، می‌توان در خانه، محل کار و یا کافه‌ها دم‌نوش‌های خوش‌طعمی را تهیه و سرو کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید