not loaded

اتو بخار دسینی 2500 وات Dessini DS-333

ظروف آشپزخانه مرکزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

اتو بخار دسینی 2500 وات Dessini DS-333

 

برند : دسینی 

مدل : DS-333

- توان واقعی 2500 وات

- مخزن آب 300 میل

- کفی سرامیک ضد خش

- سیستم بخار قدرتمند

- تنظیم میزان بخاردهی

- چرخش 360 درجه کابل

- سیستم ضد چکه

- امکان مرجوعی پس از دریافت محصول وجود ندارد مهلت تست محصول 48 ساعت .

- مهلت تعویض تنها در صوت معیوب بودن 48 ساعت پس از خرید

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

 

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

خرید اتو بخار دسینی ؛ اتو بخار « DS-333 » محصولی با کیفیت از دسینی می باشد که با توان 2500 وات مجهز شده و مناسب استفاده های روزمره برای هر منزلی است. این اتو بخار با مخزن شفاف آب 300 میلی لیتری و کفی « سرامیک ضد خش » یکی از بهترین های این تولید کننده به شمار می آید که می تواند ساعت ها مورد استفاده قرار گیرد. 

در اتو بخار دسینی مدل دی اس 333 شما میتوانید اطمینان حاصل کنید که به هیچ عنوان رسوب داخل مخزن اتو جمع نمی شود ؛ همچنین تکنولوژیی که مانع از ریختن آب بر روی لباس در حین اتو کشی می شود نیز با نام ضدچکه در این دستگاه فعال است پس می توانید اطمینان حاصل کنید که با خرید اتو بخار دسینی 333 محصولی با کیفیت و مدرن را به منزل خودتان آورده اید. قابلیت تنظیم میزان حرارت اتو از دیگر قابلیت های 333 به شمارمی آید که کاربر می تواند مناسب با جنس و نوع پارچه حرارت را کم یا زیاد کند. 

قابلیت بخار پشت سر هم از دیگر قابلیت های این اتو به شمار می آید که بدون شک بسیار مورد استفاده کاربر قرار خواهد گرفت. کابل برق در اتو بخار 2500 وات dessini از قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار است که این رابط کاربری فوق العاده راحتی را حین کار با اتو فراهم می سازد؛ همچنین شما می توانید به صورت خشک یا بخار در اتوی دسینی 333 لباسهایتان را اتو کنید تا دیگر اثری از چروک بر روی آن ها مشاهده نشود.

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید