کابل آیفون HOCO U70 1.2M

پاناپی سی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کابل آیفون HOCO U70 1.2M

 

مشخصات کابل آیفون HOCO U70 1.2M

  • وزن :۳۷ گرم
  • طول کابل : ۱٫۲ متر
  • روکش کابل: TPE
  • رنگ بندی: مشکی
  • کانکتورهای فلزی و مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • مناسب برای انتقال اطلاعات و شارژ

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کابل «هوکو» با انواع گوشی‌های آیفون سازگاری خواهد داشت. این کابل 1.2 متر طول دارد و به صورت تخت طراحی شده است. رشته‌های مسی در مدل U70 با استفاده از روکشی پلاستیکی پوشانده شده و کانکتورهای به کار رفته در آن هم پلاستیکی هستند. این روکش باعث می‌شود رشته‌های مسی در برابر کشیده شدن یا قطعی مقاومت داشته باشند. همچنین طراحی تخت در این مدل از گره خوردن و درهم پیچیدن کابل هم جلوگیری خواهد کرد.
این مدل از محصولات هوکو علاوه بر شارژ، قابلیت انتقال اطلاعات را هم خواهد داشت. برای انتقال اطلاعات با استفاده از این کابل کافی است کانکتور USB آن را به یک دستگاه مجهز به این درگاه مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کنید.
سپس باید کانکتور لایتنینگ کابل را به گوشی موبایل یا تبلت‌تان وصل کرده و ارتباط را برقرار سازید. در این شرایط می‌توانید اطلاعاتی مانند فیلم، عکس و تصاویر خود را میان موبایل یا تبلت‌تان با کامپیوتر یا لپ‌تاپ انتقال داده و به اشتراک گذارید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید