نرم افزار آموزش ArchiCAD

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

نرم افزار آموزش ArchiCAD

 

ویژگی‌های نرم افزار آموزش ArchiCAD:

  • ۳۰۰ دقیقه آموزش فارسی صفر تا صد آرشیکد از آشنایی مقدماتی تا ساخت پروژه‌های ساختمانی حرفه‌ای با آرشیکد .
  • آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید مطرح دنیا – برای اولین بار در ایران – (دوبله شده به فارسی توسط مهندسین و متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی)
  • شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور : “کلیات و صفر تا صد آموزش آرشیکد ” – ArchiCAD Essential Training
  • همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه‌های آموزشی فارسی
  • همراه با دوره‌های آموزشی تخصصی و مکمل آرشیکد به زبان انگلیسی
  • همراه با نسخه کامل نرم افزار GraphiSoft ArchiCAD 20 Build 4009
  • بسته‌ای عالی برای تمامی علاقمندان به طراحی و معماری …

 

ارسال کالا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آرشیکد (ArchiCAD) یک نرم افزار CAD مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) میباشد که توسط شرکت مجارستانی Graphisoft تولید شده است. از نرم افزار آرشیکد برای کار با تمام جنبه‌های زیبایی شناختی و مهندسی در طی فرایند طراحی محیط، ساختمان‌ها، فضاهای داخلی، مناطق شهری و غیره با کمک کامپیوتر استفاده می‌شود.

نرم افزار آرشیکد یک ابزار طراحی ساختمان است که در سراسر جهان توسط آرشیتکت‌ها مودر استفاده قرار می‌گیرد. این یک نرم افزار قدرتمند است که پر از ویژگی‌های مورد نیاز برای طراحی پروژه‌های ساختمانی می‌باشد. آیا آماده شروع هستید؟ در این دوره آموزشی تمرینات عملی برای کابران جدید آرشیکد فراهم کرده ایم. ابزارهای ابتدایی و پیشرفته را با مراحل اصلی معماری طراحی توضیح داده‌‌ایم تا ارتباط دادن آن‌ها به فعالیت‌های روزانه یک آرشیتکت در حال آموزش راحت‌تر باشد. در این دوره به شما نشان می‌دهیم چگونه در آرشیکد کار کنید، یک پروژه جدید بسازید و واحدهای اندازه گیری را طوری تنظیم کنید تا نرم افزار مطابق میل شما عمل کند. سپس وارد مبحث مدل سازی و ایجاد نقشه مانند کار با گروه‌ها و اندازه گذاری‌ها می‌شویم و توجه ویژه‌ای روی طراحی جزئیات داریم که می‌تواند حاوی اشیای ویژه‌ای مانند Solid Element Operations، اشیای اختصاصی یا Override های گرافیکی باشد. در انتهای این آموزش با ابزارها و تکنیک های اصلی آرشیکد و طریقه استفاده از آنها در محیط کاری BIM آشنا می‌شوید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید