نرم افزار آموزش After Effects

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

نرم افزار آموزش After Effects

 

مشخصات نرم افزار آموزش After Effects:

  • آموزش افتر افکت، نرم افزار برتر تدوین سینمایی و جلوه‌های ویژه ویویدیی
  • آموزش After Effects به صورت گام به گام و پروژه محور روی جدیدترین نسخه افتر افکت
  • After Effects CC 2019 Essential Training
  • After Effects CC Essential Training
  • After Effects CC 2017-2019 New Features
  • سطح مقدماتی – پیشرفته

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

adobe after effects (افتر افکت) یکی از مطرح‌ترین نرم افزار‌های تدوین حرفه‌ای و جلوه‌های ویژه ویدیویی می‌باشد که با در اختیار داشتن قابلیت‌های فوق العاده انیمیشن سازی و رتوش فیلم و موشن گرافیک در کنار ویژگی‌های اصلی تدوین و جلوه‌های ویژه، به بهترین گزینه تمامی علاقمندان هنر جلوه‌های ویژه و تدوین حرفه‌ای سینمایی تبدیل شده است.
تقریبا تمامی سازندگان موزیک ویدیو، تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی و اینترنتی، موشن گرافیست‌ها، فیلم سازان و متصدیان جلوه هالی ویژه سینمایی، انیمیشن سازان دوبعدی و سه بعدی امروزه همگی از افتر افکت استفاده می‌شود.

اگر برای اولین بار می‌خواهید نرم افزار افتر افکت را یاد بگیرید، بهتر است که به مبانی اولیه برنامه بپردازید. این دوره به گونه‌ای طراحی شده تا افراد کاملا مبتدی بتوانند مفاهیم و تکنیک‌های اساسی را یاد بگیرند که افتر افکت را به نرم افزاری قدرتمند در زمینه موشن گرافیک و کامپوزیشن تبدیل کرده است. این دوره آموزشی به مفاهیم کلی می پردازد و برای اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به شما طراحی شده است. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید