مجموعه نرم افزار Office 2019

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

مجموعه نرم افزار Office 2019

ویژگی های ارتقابافته نرم افزار Office 2019

  • بهبود و ارتقاء فرمول ها و نمودارها که شرایط را برای آنالیز داده ها و استفاده بهتر از اکسل فراهم می آورد .
  •  "Inking" همچون یک حسگر عمل میکند، نمایش کاشی وار و پاسخ به صورت قلم که اجازه میده دستگاه هایی که لمسی میباشند با ترسیم و یا ضربه زدن بر روی اسناد خود از قلم های خود استفاده نماییند و سند خود را ویرایش نمایند.
  • یکپارچه سازی انیمیشن ها متحرک به شکل "Zoom" و " Morph" – که در حال حاظر در آفیس ۳۶۵ قابل دسترسی بوده و در Powerpoint .
  •  قابلیت های سازمانی پیشرفته
  •  قابلیت بروز رسانی سرور که به متخصص IT امکان مدیریت بهتر، دسترسی راحت تر، تشخیص صدا و بررسی امنیت را فراهم می آورد.
  • تجزیه و تحلیل قوی تر داده ها
  • مدیریت ایمیل آسان
  • بهبود ویژگی Inking

ارسال کالا 24 تا 48ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

مجموعه نرم افزار Office 2019 : شرکت جی بی تیم در این مجموعه تمامی ورژن های نرم افزار آفیس را کنارهم قرار داده تا کاربران بتوانند از هرکدام از ورژن هایی که نیاز دارند استفاده نمایند.

شرکت مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکتهای توسعه، تولید، فروش، خدمات پشتیبانی نرم افزار در سراسر جهان میباشد .
این شرکت در سال ۱۹۹۰ اولین نسخه از نرم افزار Office را ارائه نمود که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب میگردید . این روند ادامه داشت تا در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ نسخه ۲۰۱۶ را روانه بازار نمود . اکنون این شرکت نسخه جدید نرم افزار Office را که نسخه نرم افزار Office 2019  آن میباشد را ارائه کرده است . در این نسخه چند ویژگی به نرم افزار Office اضافه گردیده است که به معرفی آن میپردازیم .
نرم افزار Office 2019  – آفیس نسخه نهایی آفیس بوده و دارای لایسنس مادام العمعر بدون تاریخ انقضا میباشد. این شرایط برای تمامی نرم افزارهای آفیس همچون : Word، ٍEXEL، PowerPoint، Outlook، و در نسخه های سروری همچون Skype Business، Exchange Server، Share Point Serverو ... این شرایط بر قرار میباشد .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید