فلش یونیکس U253 16G

پاناپی سی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

فلش یونیکس U253 16G


مشخصات فلش‌ 16 گیگابایتی U253

یک فلش‌مموری زیبا و مقاوم است. این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد. U253 تنها 4.4 گرم وزن دارد و به‌راحتی قابل حمل است. برای انتقال اطلاعات و یا همراه‌ داشتن فایل‌های ضروری اولین و سریع‌ترین راهی که به ذهنمان می‌رسد استفاده از فلش‌مموری است.
بدنه فلش مموری یونیکس از جنس فلز است که خاصیت های ضد آب، ضربه، خش و ضد امواج مغناطیسی دارد. با این حافظه‌ی فلش می‌توانید فایل‌های مهم و حیاتی تان از قبیل ویدیوهای HD، عکس‌های باکیفیت و موزیک‌های بدون افت را در کمال سادگی ذخیره کنید.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فلش مموری یک نوع حافظه ذخیره سازی رایانه ای و همراه است که می توانید آنها را در ابعاد بسیار کوچک خریداری کنید و همیشه به همراه خود داشته باشید. از این رو با استفاده از فلش مموری ها می توانید به سادگی تمام اطلاعاتی که ممکن است در طول روز نیازتان شود را با خود حمل کنید.

اما این روزها میزان استفاده از فلش مموری ها افزایش یافته است و به گونه ای می باشد که شاید هر یک از ما یکی از آنها را بصورت روزمره به همراه داشته باشیم و برخی از فایل های مهم و ضروری را به همراه داشته باشیم که می توانند در طول روز چندین بار لازم شوند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید