not loaded

دوربین مداربسته پلاک خوان بولت 3 مگاپیکسل وریفوکال

فروشگاه دوربین مرکزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

دوربین مداربسته پلاک خوان بولت 3 مگاپیکسل وریفوکال

 

مشخصات دوربین مداربسته پلاک خوان بولت 3 مگاپیکسل وریفوکال
این دوربین مداربسته بولت وریفوکال فانتوم مجهز به چیپست سونی K05 و دید در شب فوق العاده ای دارد 40 متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و…. دارد، مناسب برای نصب در فضاهای باز و یا بسته میباشد و دارای بدنه ای مستحکم استاندارد مقاومت در برابر ریزش آب و گرد و غبار IP66 میباشد.

این دوربین مداربسته دارای لنز وریفوکال بین ۲/۸ میلی متر الی ۱۲ میلی متری است و امکان زوم اپتیکال را به کاربر میدهد، فرایند تنظیم زوم و فوکوس این دوربین مداربسته بسیار آسان است.

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ابتدا نیازهای خود را برای نصب دوربین مداربسته ارزیابی کنید.

از خودتان بپرسید چرا قصد خرید دوربین مدار بسته دارم ؟ آیا می خواهید بر رفت و آمد های عمومی نظارت کنید؟ می خواهید چهره ها را ببینید یا کالاها یا تردد افراد را تشخیص دهید؟ سیستم دوربین مداربسته بیسیم می خواهید یا با سیم؟ سیستم های فضای داخلی می خواهید یا باید فضای خارجی را هم پوشش داد؟ چه کیفیتی از دوربین انتظار دارید؟ سیستم مورد نظر شما باید چند دوربین داشته باشد؟ بودجه  شما چقدر است؟
کاربری امنیتی:از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.
کاربری نظارتی:از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.
البته توجه داشته باشید که دزدگیر اماکن بازدارندگی بیشتری نسبت به دوربین دارد.

نوع دوربین را انتخاب کنید. بر اساس نیاز ها و شرایط محیطی، بهترین دوربین را انتخاب کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید