آموزش گام به گام بلندر Blender

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آموزش گام به گام بلندر


مهمترین خصوصیات آموزش بلندر:

  • آموزش بلندر به زبان فارسی و به صورت پروژه محور از مقدماتی تا پیشرفته به مدت 300 دقیقه
  • آموزش فوق العاده کاربردی از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا انجام پروژه های مدلسازی و انیمیشن در بلندر برگرفته از اساتید مطرح نرم افزارهای گرافیک سه بعدی و انیمیشن دنیا
  • ترجمه و دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی
  • شامل دوره فارسی و پروژه محور ” آموزش جامع بلندر ” – Blender 2.8 Essential Training
  • همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی و فایلهای تمرینی
  • همراه با نسخه کامل نرم افزار Blender v2.8 نسخه ۳۲ بیتی و۶۴ بیتی
  • به همراه کلکسیون پلاگینهای بلندر

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آنچه باید قبل از خرید آموزش بلندر بدانیم:
نرم افزار بلندر (به انگلیسی: Blender) نرم‌افزار قدرتمند در زمینهٔ گرافیک سه بعدی و دو بعدی، مدلسازی و انیمیشن است. بلندر در نسخه‌های جدید ویژگی‌های فوق العاده‌ای برای مدلسازی و انیمیشن‌سازی سه بعدی و دو بعدی و جلوه‌های ویژه دارد و در صنعت بازی سازی به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای گرافیکی برای بازی سازان تبدیل شده است و ترکیب فوق العاده‌ای با موتورهای رایج بازی سازی مثل یونیتی دارد.

ویژگی منحصر به فرد بلندر ضمن حفظ کیفیت مناسب و استاندارد طراحی، در سرعت فوق العاده بالا، عملکرد و رندرینگ و همچنین حجم بسیار کم نرم افزار بلندر است که از تمام نرم افزارهای قدرتمند سه بعدی مشهور دنیا در این زمینه برتری دارد.

نرم افزار بلندر می‌تواند برای مدلسازی یک الگو، بازکردن UV، شبیه‌سازی مایع، قسمت‌های پوستی، مفصل‌ها و استخوان‌بندی کاراکترها، تحرک‌بخشی و جان دادن به اشیاهای پروژه، پردازش کارها و سایر شبیه‌سازی‌ها استفاده شود. شما می‌توانید با خرید آموزش بلندر برای ویرایش غیر خطی و ترکیب و ایجاد تعاملی بین برنامه‌های کاربردی سه بعدی مثل بازی‌ها استفاده کنید. بلندر در سیستم عامل‌های گنو/لینوکس، مکینتاش و ویندوز قابل اجراست. در ابزارهای بلندر ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند شبیه‌سازی اجسام صلب، حرکت‌های نرم بدنی، مایعات، ساختن شخصیت‌های قدرتمند، و اصلاح قسمت‌های مختلف مبتنی بر ابزارهای مدل‌سازی و ابزارهای انیمیشن، گره بر اساس مواد و ترکیب سیستم و پایتون برای برنامه‌نویسی گنجانده شده‌است.
 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید