آموزش صفر تا صد وردپرس – ویرایش جدید

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آموزش صفر تا صد وردپرس – ویرایش جدید

 

ویژگیهای آموزش صفر تا صد وردپرس – ویرایش جدید

  • ۱۵ ساعت آموزش وردپرس به زبان فارسی و به صورت پروژه محور ، از نصب و راه اندازی اولیه تا مدیریت بخش های مختلف ضروری وردپرس
  •  آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید معتبر برنامه نویسی دنیا
  •  برای اولین بار در ایران! ترجمه ، فارسی سازی ، بومی سازی و دوبله شده با بهترین کیفیت توسط متخصصین ایرانی
  • – شامل سه دوره آموزشی فارسی و مثال محور :
  • *دوره آموزشی جامع فارسی ” آموزش جامع وردپرس ۵ و بالاتر ”
  • * دوره آموزشی جامع فارسی ” آموزش جامع وردپرس ۴.۳ و بالاتر ”
  • * دوره آموزشی جامع فارسی ” آموزش جامع وردپرس ۳.۳ و بالاتر ”
  •  به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای و ادیتورهای طراحی وب .
  •  بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به مدیریت و راه اندازی وبسایت

ارسال کالا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

وردپرس پرطرفدار ترین سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) حال حاضر دنیا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست که در کنار سادگی امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان سایت و وبلاگ می گذارد. وردپرس امکانات و قالبهای متنوع و بیشماری برای انواع وبسایتهای تفریحی، آموزشی، تجاری، علمی، سازمانی، شرکتی و… داراست و تقریبا وردپرس برای هر نوع وبسایتی مناسب است. وردپرس با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.امروزه حدود یک پنجم تمام وبسایتهای اینترنتی دنیا از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند که آمار فوق العاده ایست.

میلیون ها وبلاگ و وبسایت از قدرت وردپرس استفاده می کنند. WordPress که در ۱۸۰ زبان مختلف موجود است را می توان روی هر سروری میزبانی کرد، در هر مرورگری به آن دسترسی داشت و هر چیزی که می خواهید را می توانید با آن بسازید: وبلاگ، پورتفولیو، وبسایت یا فروشگاه آنلاین. در این آموزش یاد می گیرید چگونه با استفاده از این پلتفرم نشر رایگان، برای خودتان وبسایت بسازید. در این دوره به شما کمک می کنیم بهترین استفاده را از وردپرس داشته باشید و وبلاگ ها و وبسایت هایی با ویژگی های مختلف بسازید. نحوه ساختن نوشته ها و صفحات، ساخت و ویرایش بلوک ها و تعریف بلوک های محتوای قابل استفاده مجدد را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید استفاده مفید از ویرایشگر بلوکی جدید به نام Gutenberg داشته باشید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید