آموزش صفر تا صد لایتروم Lightroom

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آموزش صفر تا صد لایتروم Lightroom

 

ویژگی های آموزش صفر تا صد لایتروم Lightroom

  •  ۲۸۰ دقیقه آموزش لایتروم به زبان فارسی و به صورت پروژه محور و گام به گام از آشنایی مقدماتی با محیط تا کار ابزارها ی متعدد و ضروری لایتروم
  • آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید مطرح نرم افزارهای گرافیک دنیا – برای اولین بار در ایران
  • ترجمه ، فارسی سازی ، بومی سازی و دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک  ایرانی
  • شامل دوره جامع آموزشی فارسی و پروژه محور ” آموزش جامع لایتروم ” – Lightroom Classic Essential Training
  •  همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی و فایلهای تمرینی
  • همراه با نسخه کامل نرم افزار Lightroom Classic CC 2019 و Lightroom Classic CC 2020 نسخه ۶۴ بیتی و Adobe Lightroom CC
  • بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به عکاسی و گرافیک و کار با تصاویر دیجیتالی .

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

نرم افزار لایتروم (به انگلیسی: Lightroom) یا فتوشاپ لایتروم ، نرم‌افزار قدرتمند در زمینه مدیریت و بهینه سازی و ویرایش تصاویر دیجیتالی است که توسط کمپانی بزرگ Adobe منتشر شده. لایتروم از سرعت بسیار بالایی در مدیریت و اصلاح و کار با تعداد زیاد تصاویر برخوردار است و به همین جهت یکی از ضروری ترین نیاز های هر کاربری که با تصاویر دیجیتالی کار میکند است. ابزارهای لایتروم ساده و سریع هستند و با یک کلیک اصلاح مدنظر شما در تصاویر دیجیتالی انجام می شود.

در این دوره آموزشLightroom Classic CC با محبوبترین نرم افزار عکاسان و علاقمندان تصاویر دیجیتالی آشنا خواهید شد. لایتروم یک نرم افزار محبوب مدیریت، اصلاح و انتشار عکس است. قابلیت های بسیار زیادی در این نرم افزار وجود دارد و ما در این دوره آنها را به شیوه ای آسان، لذت بخش و جذاب آموزش می دهیم. ما آموزش می دهیم که چگونه تصاویر را وارد لایتروم کنید، تصاویر را مشاهده و بازبینی کنید، آنها را گروه بندی و سازمان دهی کنید و عکس هایتان را به بهترین شکل ممکن درآورید.در این دوره آموزش لایتروم نشان می دهیم که چگونه روشنایی تصویر را اصلاح کنید، عکس ها را بُرش بزنید، لکه ها را حذف کنید، رنگ را بهبود دهید و غیره. همچنین یاد می گیرید چگونه مجموعه ای از عکس ها را به صورت گروهی پردازش کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و یک ظاهر یکدست داشته باشید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید