آموزش صفر تا صد اِس کیو اِل سرورSQL Server

بانک نرم افزار

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آموزش صفر تا صد اِس کیو اِل سرورSQL Server

 

ویژگی های اصلی مجموعه آموزشی SQL Server

  • ۲۷۰ دقیقه آموزش اس کیو ال سرور به زبان فارسی و به صورت جامع و کاملا پروژه محور از آشنایی مقدماتی تا انجام پروژه های مختلف کاربردی .
  • آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید معتبر برنامه نویسی دنیا
  • برای اولین بار در ایران! ترجمه ، فارسی سازی ، بومی سازی و دوبله شده با بهترین کیفیت توسط متخصصین برنامه نویس ایرانی
  • * شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور :
    دوره آموزشی فارسی ” آموزش جامع اس کیو ال سرور” – SQL Server Essential Training
  •  همراه با سورس ارزشمند پروژه های آموزشی فارسی و فایلهای تمرینی
  •  همراه با نرم افزار Microsoft SQL Server 2017 و Microsoft SQL Server 2019
  • بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به برنامه نویسی

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

مایکروسافت اس. کیو. ال سرور یا مایکروسافت سی‌کول سرور (به انگلیسی: Microsoft SQL Server) یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی رابطه ای است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده‌است. به عنوان یک سرور پایگاه داده، این یک محصول نرم‌افزاری است که عملکرد اصلی اش ذخیره‌سازی و بازیابی اطلاعات با توجه به درخواست سایر برنامه‌ها می‌باشد – که ممکن است بر روی همان کامپیوتر یا یک کامپیوتر دیگر در یک شبکه (از جمله اینترنت) اجرا شود.

SQL Server یکی از بهترین و محبوبترین نرم افزار هایی است که می تواند ما را در ساخت، نگهداری و مدیریت بانک های اطلاعاتی یاری دهد. این نرم افزار در عین حال که بسیار قدرتمند و کامل می باشد و می تواند تمام نیازهای مدیران بانک های اطلاعاتی را پوشش دهد، دارای محیطی گرافیکی بسیار روان و معمول می باشد و انجام پیچیده ترین کارها را برای شما به ساده ترین روش های ممکن فراهم کرده است.

با این آموزش SQL Server  کار با پلتفرم پیشرو در صنعت مدیریت پایگاه داده را فرا میگیرید. در این دوره مهارت های ضروری که برای ساخت و مدیریت پایگاه های داده SQL Server نیاز دارید را به شما آموزش می دهیم. با مباحث پایه ای شروع می کنیم و نحوه نصب اس کیو ال سرور را به شما نشان می دهیم و وارد یک سرور پایگاه داده Local می شویم. سپس نحوه ساخت پایگاه های داده جدید، طراحی جداول، تعریف روابط، نوشتن Query ها و استفاده از Stored Procedure ها و توابع داخلی را بررسی می کنیم. همچنین طریقه انجام کارهای مدیریتی پایگاه داده مانند گرفتن پشتیبان و بازیابی، اصلاحات امنیتی و نظارت عملکرد را به شما نشان خواهیم داد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید