آرد گندم ۲۵۰ گرمی دردانه بی رقیب

محصولات موادغذایی دردانه بی رقیب

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آرد گندم ۲۵۰ گرمی دردانه بی رقیب

 

  • برند : بی رقبب
  • وزن : 250 گرم
  • بسیار با کیفیت
  • در بسته‌بندی سلفونی و به‌شکل کاملا بهداشتی
  • دارای کد پروانه بهداشت

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 می‌توان گفت آرد گندم پرطرفدارترین نوع آرد برای پخت غذا و دسرهای مختلف است. آرد گندم دردانه بی رقیب در بسته‌بندی کاملا بهداشتی در حجم 250 گرم تولید شده است.

آرد گندم کامل (Whole wheat flour) آردی است که از حاوی تمام اجزاء دانه گندم، (مغز) اندوسپورم، جوانه پنهان و سبوس تهیه شده است. وجود سبوس گندم در آرد کامل، مانع تکامل گلوتن شده و لذا محصول حاصل از پخت آرد کامل سنگین‌تر از محصول پخت آرد سفید گندم می‌باشد.به زبان ساده‌تر آرد کامل گندم آردی است که هیچ یک از اجزاء گندم طی فرآیند تبدیل به آرد از آن جدا نمی‌شود. مسائلی مانند کم‌ خونی، کمبود مواد معدنی، سنگ کیسه‌ صفرا، سرطان پستان، التهاب مزمن، چاقی، سستی و ضعف، سل، مشکلات دوران بارداری و شیردهی مشکلات به سرعت با مصرف گندم کامل، بهبود یافته است. آرد گندم بی رقیب مورد تایید استاندارد های بهداشتی و بسیار با کیفیت تولید شده است. پیشنهاد می‌شود آرد را در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید