not loaded

ماسک سه لایه سفید 50 عددی

(1 نظر)

5

سلامت تجهیز مهرشاد

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماسک سه لایه سفید

 

مشخصات ماسک سه لایه سفید:

  • ماسک سه لایه 50 عددی دور پرس با فیکسر بینی
  • در بسته بندی های بهداشتی
  • بدون ایجاد اختلال در تنفس
  • 3 لایه و کشدار
  • نرم، کم وزن، راحت، بی بو
  • تولید شده بدون دخالت دست
  • کاملا مناسب برای مصرف روزانه

 

کالاهای بهداشتی به دلیل حساسیت محصول قابلیت مرجوعی ندارند

ارسال کالا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یکی از راهکارهایی که می توانیم، از شیوع ویروس کرونا و بیماری ها جلوگیری کنیم ، استفاده از ماسک می باشد. تمامی افراد جامعه از کارمند،کارگران و خصوصا پرستاران از جمله افرادی هستند، که به جهت شغلشان به صورت مداوم با بیماران، انواع ویروس ها و آلودگی ها در تماس هستند و مرتبا در خطر ابتلا به عفونت و ویروس می باشند که چنین افرادی در هر شرایطی ملزم به استفاده از ماسک هستند.

یکی از بهترین انواع ماسک های کش دار موجود، ماسک سه لایه کش دار است. این ماسک ها به صورت سه لایه هستند. لایه داخلی این ماسک از پارچه بدون بافت و لطیف اسپان باند است که روی صورت و جلوی دهان و بینی قرار می گیرد. لطافت این پارچه به گونه ای است که حساسیت و التهاب ایجاد نمی کند و بسیار سبک و نرم است. 

ماسک سه لایه کش دار بدون دخالت دست و به وسیله دستگاه های اتوماتیک و حرفه ای پزشکی ساخته شده است. نوع دوخت و اتصال لایه ها به یکدیگر در این ماسک از نوع پرسی است. به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید ماسک سه لایه به جهت پیشگیری از ویروس های خطرناک است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
فرزاد نصیرزاده در 3 سال پیش

سوالات خود را بپرسید