دستگاه ضد عفونی کارت‌های بانکی، سوخت و شناسایی

پوشاک کودک و نوجوان ستاره

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

دستگاه ضد عفونی کارت‌های بانکی، سوخت و شناسایی

 

مشخصات دستگاه ضد عفونی کارت‌های بانکی، سوخت و شناسایی

  • این دستگاه دارای پد‌ های اسفنجی داخل خود است که بعد از ریختن مقدار مناسب ضدعفونی کننده درون مخزن دستگاه، میتواند قطره قطره آن را جذب کند و با میزان کافی کارت های شما را ضدعفونی کند و مانع از اسراف مایع ضدعفونی میشود و همچنین باعث میشود کارت های مغناطیسی و الکتریکی مانند کارت های بانکی و سوخت از مایع ضدعفونی و الکل آسیبی نبینند که این ویژگی بسیار مهمی است.
  • این دستگاه دارای کارت گارانتی به همراه شماره سریال ساخت از طرف سازنده میباشد و میتوانید با اطمینان خاطر از این محصول استفاده کنید.
  • درون جعبه محصول علاوه بر کارت گارانتی، یک عدد کارت هدیه هشتاد هزارتومانی جهت استفاده از پارک های تفریحی شهر مشهد موجود است و به خریداران عزیز شیرازتخفیف هدیه میشود.
  • این وسیله در زیر خود دارای پد جداشونده چسبی است تا به راحتی در مکان مورد نظر شما مانند میز کار یا پیشخوان فروشگاهی قرار گیرد و ثابت شود.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یکی از بیشترین اشیایی که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار میگیرد، کارت های عابر بانک است که این موضوع سرعت انتقال ویروس کرونا و‌ دیگر آلودگی ها را شدت می‌دهد.
با ضدعفونی‌ کارت های بانکی، کارت سوخت، کارت ملی و ... به وسیله این دستگاه زنجیره انتقال کرونا را قطع کنید.
این دستگاه دارای پد‌ های اسفنجی داخل خود است که بعد از ریختن مقدار مناسب ضدعفونی کننده درون مخزن دستگاه، میتواند قطره قطره آن را جذب کند و با میزان کافی کارت های شما را ضدعفونی کند و مانع از اسراف مایع ضدعفونی میشود و همچنین باعث میشود کارت های مغناطیسی و الکتریکی مانند کارت های بانکی و سوخت از مایع ضدعفونی و الکل آسیبی نبینند که این ویژگی بسیار مهمی است.
این دستگاه دارای کارت گارانتی به همراه شماره سریال ساخت از طرف سازنده میباشد و میتوانید با اطمینان خاطر از این محصول استفاده کنید.
درون جعبه محصول علاوه بر کارت گارانتی، یک عدد کارت هدیه هشتاد هزارتومانی جهت استفاده از پارک های تفریحی شهر مشهد موجود است و به خریداران عزیز شیرازتخفیف هدیه میشود.
این وسیله در زیر خود دارای پد جداشونده چسبی است تا به راحتی در مکان مورد نظر شما مانند میز کار یا پیشخوان فروشگاهی قرار گیرد و ثابت شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید