not loaded

روسری نخی کوآرتس

استودیو کوآرتس Studio Qoarts

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

روسری نخی کوآرتس

 

- برند: کوآرتس 

-جنس : نخی

-اندازه : 140*140

-رنگبندی : آبی، سبز، کرم
 

-توضیحات طراحی محصول : روسری نخی با طراحی خاص برگرفته از نقوش تاریخی مسجد جامع عتیق شیراز همچنین طراحی آن با برداشت ازسنگ تراشی بنای خدایخانه در مسجد جامع عتیق شیراز از کالکشن شال و روسری کوآرتس میباشد. زیبایی نهفته آثار هنری هزاره ی پیشین شیراز برازنده ی بانوان ایرانی است.

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

چند دهه ای میشود که در دنیای مد وفشن استفاده زیادی از شال و روسری میشود. فروشگاه های مختلفی با انواع شال و روسری از برترین برندها ایجاد شده اند تابتوانند همگام با این عرصه حرکت کنند و به افرادی که میخواهند استایلی شیک و متفاوت داشته باشند کمک میکند، بدنبال چگونه پوشیدن روسری باشید سپس انتخاب طرح و رنگ اولویت بعدی شما قرار میگیرد. افراد نسبت به شال و روسری وهمچنین برند آن که  یکی از اکسسوری های مهم استایل روزانه شان میباشد توجه بسیار زیادی دارند. اکسسوری‌ های خاصی که هم باید به خوبی با رنگ لباس‌ها همخوانی داشته باشند و هم به این دلیل که نزدیک‌ترین  پوشش به صورت هستند، لازم است با فرم صورت و رنگ پوست هماهنگ شوند. جنس شال و روسری، طرح آن‌ها و میزان رسمی و مجلسی و یا روزمره بودن هرکدام، باعث می‌شود شما در هر موقعیت بتوانید یک انتخاب متفاوت داشته باشید. باایجاد افر شال و روسری خاص و محدودی که اطلاعات کافی ولازم را دارد. خرید اینترنتی مطمئنی را با ما تجربه کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید