ژل اسلایم طرح اکلیلی

all formulino

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ژل اسلایم طرح خامه ای (آدامسی)

 

مزایای استفاده از ژل اسلایم

  • رفع استرس و از بین بردن فشار های عصبی روزانه برای بزرگسالان و پرورش خلاقیت، سرگرمی و هیجان برای کودکان اشاره کرد.
  • همچنین بازی کردن و ورز دادن اسلایم، ورزش خوبی برای تقویت عضلات دست و انگشتان می‌باشد.
  • در فرمولاسیون تولید این محصول به هیچ عنوان از مواد مضر استفاده نشده و به همین دلیل برای پوست هیچگونه عارضه‌ و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.
  • همچنین تلاش شده تا با حذف مواد شیمیایی بد بو، محصولی سالم و معطر به مصرف کنندگان عرضه گردد.
  • استفاده از این محصول برای تمامی گروه‌های سنی مناسب می‌باشد ولی برای کودکان کمتر از سه سال که احتمال بلعیدن وجود دارد ، توصیه می‌شود در حضور والدین و یا مربیان با آن بازی کنند.

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

امروزه وسایل سرگرمی مختلفی مانند اسلایم ها ساخته و در دسترس می باشد که بازی با آنها بسیار لذت بخش و عامل کاهش استرس است. خرید یک اسباب بازی ارزان و سرگرم‌کننده که در عین حال مفید برای خلاقیت کودکان هم باشد، کار ساده‌ای نیست. اسلایم نوعی خمیر بازی با ماهیت ژله‌ای است که خاصیت کشسانی و ارتجاعی آن به جذابیتش افزوده است. همچنین اسلایم یکی جذاب‌ترین سرگرمی‌ها برای کودکان و بزرگسالان است و این فرصت را به والدین می‌دهد تا کنار فرزند خود انواع کاردستی به شکل‌های مختلف درست کنند. بازی با اسلایم به دلیل حس خوبی که القا می کند، فارغ از گروه سنی است تا جایی که بعد از چند دقیقه بازی، کنار گذاشتن آن برای شما سخت می شود. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید